Gå til innhold

Grov hud, LEI!!

Anbefalte innlegg

Gjest Fnugget

Hei!

Jeg er 32 år, og er rett og slett så sinnsykt lei huden min. Jeg har alltid hatt problemhud, grovporet, en del kviser, masse sorte hudormer osv. Jeg har vært hos hudlege og har gått på tetracycliner et par ganger. Det er bare det at jeg ikke er så komfortabel med å proppe i meg antibiotika i årevis! Og kvisene er ikke det største problemet, men sorte prikker og grovporet hud er verre. Jeg har vært til hudklinikker og renset huden mange ganger, og det er godt, men synes ikke det hjelper så mye. Nå vurderer jeg å prøve en av de "fancy" hudklinikkene hvor de har forskjellige typer peeling, dyprens, fruktsyrebehandling osv. Men det er så dyrt! Og så vil de prakke på meg alt som er av produkter. Sukk. Men det er greit å bruke en del penger hvis resultatet blir bra.

Noen med erfaring/råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136863-grov-hud-lei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ProfitMaker

Hei!

Jeg kjenner meg veldig igjen i din beskrivelse. Er selv 27 år, men har fått disse problemene etter at jeg tok en tetrylacalkur. Angrer bittert nå, ettersom problemene med kviser var relativt små før jeg begynte kuren, men ville allikevl prøve å bli kvitt dem. Har ikke de typiske store, betente kvisene, men endel små og generelt grov hud, talgproduksjon ytterst i huden og sorte prikker på nesen. Har vært og snakket med en hudpleier/sykepleier som skulle ta kontakt med en hudlege fra USA og venter tilbakemelding. Lar høre fra meg når jeg vet mer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136863-grov-hud-lei/#findComment-857643
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...