Gå til innhold

tankefelt-terapi


Gjest tankefelt-terapi

Anbefalte innlegg

Gjest tankefelt-terapi

Har noen der ute noen erfaring med tankefelt-terapi?

Ønsker å rydde opp i en del

angst og tvangstanker...

Kanskje denne terapiformen er noe for meg,da jeg syns jeg har prøvd det meste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Shadows1365380629

tft, hjalp meg masse! :)

Har mange vonde minner, bilder dukker stadig opp. Etter tft blir jeg ikke redd, og får ikke vondt inne i meg når de kommer.

Trodde alderi det kom til å virke første gang psykologen prøvde det på meg, men der tok jeg feil.

Ambefaler deg å prøve det, du har uansett ingenting å tape!

Lykke til!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tft, hjalp meg masse! :)

Har mange vonde minner, bilder dukker stadig opp. Etter tft blir jeg ikke redd, og får ikke vondt inne i meg når de kommer.

Trodde alderi det kom til å virke første gang psykologen prøvde det på meg, men der tok jeg feil.

Ambefaler deg å prøve det, du har uansett ingenting å tape!

Lykke til!

klem

Hvem driver med Tankefeltterapi da, har hørt at selv den vanlige mann i gata kan gå et kurs og deretter sette i gang, hva anbefaler dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem driver med Tankefeltterapi da, har hørt at selv den vanlige mann i gata kan gå et kurs og deretter sette i gang, hva anbefaler dere!

Har hørt at noen fysioterapauter kan brukte tankefeltsterapi, men jeg tror det er noe de må gå å lære, og få papirer på. Har selv kommet over det, gjennom en landsomfattende forskning på tankefeltsterapi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest rs232eg

Heisann

Har slitt med angst deprisjoner i 13 år. Har aldri flydd, enorme angst anfall for ferger og tog.

Panikkangst er normalt for meg og har lært meg å leve med det inntil.....

TFT dukket opp har hatt cirka 5 timers behandlig og for 2 dager siden flydde jeg for første gang i mitt liv, tok returen samme dag og er virkelig imponert over tft. Dette er noe jeg vil anbefale å prøve !!!

Hilsen Lykkelig Angst Fri mann på 30 år

PS Bestilete tur til London idag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...