Sør Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Dette klarer jo du uten å måtte drikke deg til mot... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=215190 *beundrer* 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Min minste kunst! Egentlig synes jeg jo at han brukte litt lang tid, da - det må ha vært promillen som gjorde det. Når jeg tar fire på ett sekund, så..... 0 Siter
Sør Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Skrevet 19. februar 2004 Min minste kunst! Egentlig synes jeg jo at han brukte litt lang tid, da - det må ha vært promillen som gjorde det. Når jeg tar fire på ett sekund, så..... *bøyer meg i støvet for dine evner* PS: epost for noen dager siden. Alt godt, 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 *bøyer meg i støvet for dine evner* PS: epost for noen dager siden. Alt godt, Ingen epost kommet....AOL er nytteløs. *tenker* 0 Siter
Sør Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Skrevet 19. februar 2004 Ingen epost kommet....AOL er nytteløs. *tenker* Hvis du ikke vil legge ut epost her kan du sende meg en på [email protected] Alt godt, 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.