Gå til innhold

bare lurer


memento mori

Anbefalte innlegg

jeg er sint. sikkeli sint. sånn at jeg får vondt i hodet, slår andre,kutter meg opp og ønsker egentli bare å dø. men så blir jeg plutselig gla igjen. å like fort som jeg ble glad blir jeg sint igjen. enda sintere gjerne. kan ikke gå å få hjelp fordi jeg skal inn i befalskolen. men kan du svare meg? hva skal jeg gjøre, og hva er det som er min mørke side? hvorfor er det umulig å se posetivt på framtida. er det fordi det er enklere å dø når du først har lekt med tanken, eller er det fordi jeg er sterk nok til å tro. ja, jeg har blitt utsatt for seksuelle overgrep som barn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tjohooo

BF er hardt, og forutsetter at du er i psykisk balanse.

Hvis du får hjelp for problemene dine nå, er det ingen ting i veien for at du kan søke BF om et par år, når du er mer stabil.

Det at du har mottatt hjelp, trenger ikke å ha noe å si, så lenge du er frisk når du søker. Det nytter ikke å holde det skjult for dem at du har mottatt hjelp heller, men du vil ha større sjanse i Forsvaret hvis du først mottar hjelp, blir frisk (men er ærlig om det), enn hvis du prøver å komme inn sånn som du er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

BF er hardt, og forutsetter at du er i psykisk balanse.

Hvis du får hjelp for problemene dine nå, er det ingen ting i veien for at du kan søke BF om et par år, når du er mer stabil.

Det at du har mottatt hjelp, trenger ikke å ha noe å si, så lenge du er frisk når du søker. Det nytter ikke å holde det skjult for dem at du har mottatt hjelp heller, men du vil ha større sjanse i Forsvaret hvis du først mottar hjelp, blir frisk (men er ærlig om det), enn hvis du prøver å komme inn sånn som du er nå.

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...