Gå til innhold

Hører rykter om at jeg blir etterlyst...

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte bare å meddele at jeg har "henrettet" SierDuDet-nicket mitt. Gjort det ubrukelig, og at jeg kutter ut dol. Ikke bare med nicket, men jeg kommer ikke til å være her lenger.

Jeg er ikke WhatTheFuck eller andre. Jeg er ikke lenger her.

Denne brukerprofilen opprettet jeg nå for å fortelle at jeg ikke er noen andre nick her, selv om enkelte selvsagt vil spekulere i det.

Nei, jeg er ikke kastet ut. Nei, så vidt jeg vet har ingen brukt nicket mitt på noen måneder (Webbis fikset opp i feilen som gjorde det mulig), men dol er ikke lenger hva det engang var og jeg ser derfor ingen grunn til å være her lenger. Dol er nå preget av ekstreme kverulanter, som for øvrig er litt morsomme i ny og ne så de er ikke grunnen til at jeg stikker, men jeg kan styre meg for trenden som i løpet av de siste 6 månedene har forårsaket så mange køddeinnlegg at det knapt er mulig å vite hva som er seriøst og hva som ikke er det.

I tillegg har jo mer eller mindre alle de seriøse brukerne som engang var her, forsvunnet, noe som selvsagt har dratt kvaliteten på dol fryktelig ned. I hvert fall for min del.

Jeg tok derfor kverken på SDD-nicket ved å forandre passordet til noe jeg glemte 2 sekunder etterpå, samt å forandre på e-postadressen i profilen min til noe som ikke eksisterer sånn at jeg ikke en gang i fylla skal klikke på "glemt passordet" og få det tilsendt. Gammel vane kan være vond og vende, vet dere, jeg har tross alt vært her mer enn hva sunt er de siste 4-5 årene! :)

Det samme vil skje med denne profilen om ca 2 minutter.

Dette blir altså mitt siste innlegg her, så sant jeg ikke om 5 år blir hønefar og trenger fornuftige råd om bleieskift, hvor mye valium ungene må ha for å holde kjeft når de skriker, ungenavn, samt når jeg trenger svar på hvordan piercing som vil kle min 3 år gamle datter best.

Da lover jeg å tenke på dere, og dukke opp her igjen. Men det blir en stund til enda! :)

Men det var hyggelig så lenge det varte, så hadebra til alle jeg har diskutert med, kranglet med, skjelt ut, blitt skjelt ut av, pult, osv. Det har vært gøy! :)

Dere som kjenner meg ser jeg selvsagt også framover! :)

Fortsetter under...

Gjest halogen

Jeg syns det er trist at flere av de "gamle" brukerne oppfatter DOL som deres private klubb, og blir fornærmet og trekker seg tilbake under stort drama, når flere nye brukere kommer på banen og bidrar til å forme DOL.

Jeg tipper at antallet brukere har eksplodert over de siste 4-5 årene, og det setter sitt preg på forumene. Det handler ikke om seriøse og useriøse brukere, det handler om at enkeltpersoner føler seg overkjørt av "de nye" og ikke greier å forholde seg til at DOL ikke lengre er en privat og eksklusiv klubb.

Tris, men sånn er det.

Jeg syns det er trist at flere av de "gamle" brukerne oppfatter DOL som deres private klubb, og blir fornærmet og trekker seg tilbake under stort drama, når flere nye brukere kommer på banen og bidrar til å forme DOL.

Jeg tipper at antallet brukere har eksplodert over de siste 4-5 årene, og det setter sitt preg på forumene. Det handler ikke om seriøse og useriøse brukere, det handler om at enkeltpersoner føler seg overkjørt av "de nye" og ikke greier å forholde seg til at DOL ikke lengre er en privat og eksklusiv klubb.

Tris, men sånn er det.

Tror du det, da kjenner du SDD dårlig! :)

Det handler om å bli dritlei - har ikke noe med hvem som er her eller ikke, men at man SELV ikke gidder å engasjere så veldig lenger - etter en 5 års tid er det naturlig og forståelig. Det finnes faktisk andre steder på Internett som er mer spennende! :)

still5barnsmor

Tror du det, da kjenner du SDD dårlig! :)

Det handler om å bli dritlei - har ikke noe med hvem som er her eller ikke, men at man SELV ikke gidder å engasjere så veldig lenger - etter en 5 års tid er det naturlig og forståelig. Det finnes faktisk andre steder på Internett som er mer spennende! :)

hvor da????

*redd for å gå glipp av noe*

;-)

klems

Annonse

Lykke til med en DOL-fri tilværelse. :-)

Nå er jeg ikke så aktiv her selv for tiden heller, men jeg skjønner godt at man blir lei etterhvert.

Din forsvinning er enda en spiker i kisten for det miljøet som DOL en gang hadde. Trist, men sånn er nå en gang livet.

Lykke til videre ellers! Vi tastes vel en gang i blant.

hm.....legg ut en forespørsel til Raglan her på Meldinger - så kan hun sikkert fortelle deg det på mail :)

Jeg tør ikke "røpe" hvor vi er før sjefene har sagt ja, serru :)

Hmm. Er du på det nye stedet jeg er eller? Kan jo ikke spørre ordentlig om ikke navnet skal sies. Hvordan skal jeg vite om du er der da?

Hmm. Er du på det nye stedet jeg er eller? Kan jo ikke spørre ordentlig om ikke navnet skal sies. Hvordan skal jeg vite om du er der da?

jeg kan maile deg! :) - Har du den gamle onlineadressen eller?

Mail meg du - på [email protected] kanskje?

Ja, jeg er en av dem som har undret meg hvor det ble av deg, men jeg har skjønt at det er av samme årsaker som for egen del; Dol er ikke så interessant lenger. For mange ålreite folk har forsvunnet, for mye svineri igjen.

Så derfor slenger jeg bare innom i ny og ne, men gir opp etter et kvarter. Ikke særlig mye interessant å lese likevel.

Så kanskje molli-nicket (og brukeren) blir skrinlagt for godt også, etterhvert...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...