Katie Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Var hos advokaten min i dag, fikk lese igjenom alle dokumentene etter voldtekten. Ble så sint da jeg leste det. Han som voldtok meg og kameraten hans som vitnet til hans fordel fikk både meg og venninden min som var sammen meg den kvelden til å fremstå som horer!!!! Hvordan klarer man å tolke det at jeg prøvde å holde meg så langt unna han som voldtok meg som overhodet mulig den kvelden som småflørting??? De gangene han prøvde å kysse meg vred jeg meg alltid unna! Både jeg og advokaten min føler at politiet har gjort en dårlig jobb i denne saken. Hun mener de henla den altfor fort... Har lyst til å anke, men vet ikke hvor langt jeg kommer med det siden saken ble hennlagt grunnet bevisets stilling. Fyren dopet meg ned og voldtok meg og så skal han bare slippe unna så lett???????????? Jeg er så sint nå. Hater rettssystemet her i landet. Klem fra en frustrert 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137023-d%C3%A5rlig-etterforskning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.