Gå til innhold

Tablettene hjelper ikke !

Anbefalte innlegg

Hei !

Er en gutt på 20 år som sliter med vannlatingen, Går unormalt ofte på do, noe jeg nå har gjort i over et år. Sliter med daglige lekkasjer som plutselig kommer, dette er noe som skjer meg hele tiden.

Ble anbefalt av legen å prøve disse kjente tablettene som skal kunne hjelpe, men det har ikke hatt noen effekt. Har brukt de nå i 10 dager, men har ikke hatt noen nytte av det.

Det går mot time hos urologen, hva skal skje der? Hva slags undersøkelse skal han gjøre med meg?

Liker ikke tanken på noe slikt..hadde så inndelig håpet at tablettene skulle utslette problemene, men det ser ut at disse er helt blanke!! Veldig skuffende...hvor ofte av tilfellene virker de ??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/13703-tablettene-hjelper-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trygve Talseth, Urolog

Siden jeg ikke vet hvilke tabletter du har fått, kan jeg ikke si hvor stor sjanse det er for at de skal hjelpe. Det finnes ulike typer medisiner - avhengig av som er årsaken hos deg. Det er ikke alltid det samme som er årsaker - selv om symptomene kan være like.

Jeg tror i alle fall at det er lurt å få en time hos urolog. Sannsynligvis vil han ha deg til å disse i et apparat som måler kraften på urinen, og måle om du klarer å tømme blæren helt. Dette gjøres oftest med et ultralydapparat over urinblæren. Ikke noe av dette er vondt.

Så kan det hende at han vil bruke et instrument for å se inn i urinrøret og urinblæren. Dette er litt ubehagelig, men dette må dere diskutere først. Det er ikke sikkert det er nødvendig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/13703-tablettene-hjelper-ikke/#findComment-68139
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...