Gå til innhold

tester ++


zera

Anbefalte innlegg

Hei, alle sammen :)

Jeg har tatt BMItest.... Huff da! Fikk vite at jeg ikke burde bli STØRRE!! Det ville nemlig ikke være bra for meg.. men hadde jeg vært 1 kg lettere ville jeg vært *normal*.. Hvordan kan spriket være så stort når det bare gjelder 1 kg? *undrer*

jaja.. ble litt deppa av testen, men det går vel over. Dagen i dag har egentlig vært ganske bra.. Hadde besøk av ei venninne. Dessuten snør det!! Måtte ut å lufte Max (valpen min) i noe jeg ville si var snøstorm.. Venninna sov over fra i går, og vi gikk rundt i pysj ganske lenge. Gikk derfor ut i pysj og kåpe! KALDT!! Men gøyalt, Max var så søt...

Han blir nok bra terapi for meg :)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anoreksia jenta

Heisann!

Eg synst ikkje du skal tenke så mykje på kva bmi`en din var eg.Samme det vel?Et heller sunt og gå litt tur i staden.Håper dette var en trøst.For å sei det sånn, det er det indre som teller, ikkje det ytre.Tipper at du er veldig fin eg:)

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Eg synst ikkje du skal tenke så mykje på kva bmi`en din var eg.Samme det vel?Et heller sunt og gå litt tur i staden.Håper dette var en trøst.For å sei det sånn, det er det indre som teller, ikkje det ytre.Tipper at du er veldig fin eg:)

Klems

Jeg syntes det var litt fælt å se det stå svart på hvitt at jeg absolutt ikke burde legge på meg...

Men jeg skal prøve ikke tenke på det :) Tusen takk, uansett:)

Noen ganger er det dessverre litt vanskelig å spise sunt, men jeg prøver..

*klemz*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anoreksia jenta

Jeg syntes det var litt fælt å se det stå svart på hvitt at jeg absolutt ikke burde legge på meg...

Men jeg skal prøve ikke tenke på det :) Tusen takk, uansett:)

Noen ganger er det dessverre litt vanskelig å spise sunt, men jeg prøver..

*klemz*

Hei!

Ja det kan jo vere litt vanskeligt å ete sunt ja, men eter du mykje frukt og sånt?

Et gått tips: Drikk juice til frukosv, sammen med litt frukt.

For om morgonen skal egentlig ikkje kroppen vår ha tung mat, som fek skive og sånt.Ein skal helst ete frukt på tom mage, og då er jo frukosten den beste tiden og ete frukt på. Du kan ete så mykje frukt så du vil til kl er 12 om dagen(etter det og selvfølgeligt), til middag kan du feg ha ett eller anna, fisk, kjøtt og anna, og ha salat att ått.For egentlig skal heller ikkje kjøtt etast med potet(høres kansje merkeligt men, for det er jo det me altid gjere), et kjøt med salat vist du liker.

Eg håper kansje dette kan hjelpe, litt.

Koz og klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anoreksia jenta

Jeg syntes det var litt fælt å se det stå svart på hvitt at jeg absolutt ikke burde legge på meg...

Men jeg skal prøve ikke tenke på det :) Tusen takk, uansett:)

Noen ganger er det dessverre litt vanskelig å spise sunt, men jeg prøver..

*klemz*

Hei!

Ja det kan jo vere litt vanskeligt å ete sunt ja, men eter du mykje frukt og sånt?

Et gått tips: Drikk juice til frukosv, sammen med litt frukt.

For om morgonen skal egentlig ikkje kroppen vår ha tung mat, som fek skive og sånt.Ein skal helst ete frukt på tom mage, og då er jo frukosten den beste tiden og ete frukt på. Du kan ete så mykje frukt så du vil til kl er 12 om dagen(etter det og selvfølgeligt), til middag kan du feg ha ett eller anna, fisk, kjøtt og anna, og ha salat att ått.For egentlig skal heller ikkje kjøtt etast med potet(høres kansje merkeligt men, for det er jo det me altid gjere), et kjøt med salat vist du liker.

Eg håper kansje dette kan hjelpe, litt.

Koz og klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

Hei!

Ja det kan jo vere litt vanskeligt å ete sunt ja, men eter du mykje frukt og sånt?

Et gått tips: Drikk juice til frukosv, sammen med litt frukt.

For om morgonen skal egentlig ikkje kroppen vår ha tung mat, som fek skive og sånt.Ein skal helst ete frukt på tom mage, og då er jo frukosten den beste tiden og ete frukt på. Du kan ete så mykje frukt så du vil til kl er 12 om dagen(etter det og selvfølgeligt), til middag kan du feg ha ett eller anna, fisk, kjøtt og anna, og ha salat att ått.For egentlig skal heller ikkje kjøtt etast med potet(høres kansje merkeligt men, for det er jo det me altid gjere), et kjøt med salat vist du liker.

Eg håper kansje dette kan hjelpe, litt.

Koz og klem

KJære anoreksia jenta

Det er ikke noe som tilsier at det ikke er fornuftig å spise brødmat også før kl 12. Grovt brød er glimrende som start på dagen. Noen har valgt å følge rådene som var svært inn for noen år siden som sa bare frukt frem til kl 12. Noen opplever det som ok. Hvis en velger det er det viktig å tenke godt gjennom hva en får i seg resten av dagen slik at ikke frukt og grønt mengden blir så stor at det går på bekostning av andre verdifulle næringsstoffer!

Kjøtt og poteter kan fint spises sammen fremdeles!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...