Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en sønn på 17 år som jeg mistenker å ha mat allergi.

Han er plaget med dårlig mage og veldig ille lukt når han har vært på toalettet. Han spiser normal mat, dvs. brød og melk til frokost og kvelds, brød til lunsj og vanelig middag. Fisk kjøtt osv.

Her er det ikke snakk om vanlig lukt, det er mer snakk om skikkelig råtten lukt som sitter igjen i flere timer, og det skjer en til tre ganger daglig. Er det noen som har vært borti lignende så hadde det vært kjekt å få vite det.

robeng

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137068-mat-allergi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest min bror....

hei. jeg har en bror som er sann, har skikkelig råtten lukt etter toalettbesøk. han har allergi mot noen matvarer, så det er godt mulg at din sønn er allergisk mot matvarer. det kan jo være så enkelt som mel i brød, eller melk. noen smør er bedre egnet enn andre til folk som er allergiske, kanskje dere kunne prøvd noen av disse? det er mange forskjellige stoffer i mat, så det er jo best å ta en blodprøve og sjekke dette, men siden han ikke merker noe annet enn denne lukten ettr toalettbesøket, er det jo ikke sikkert det er så alvorlig. lykke til uansett hva dere finner ut av=)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137068-mat-allergi/#findComment-858336
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...