Gå til innhold

MUNNSÅR - ekkelt...

Anbefalte innlegg

Gjest Lisaflisa

Hei...

Jeg har plutselig begynt å få munnsår...har aldri hatt det før. Nå har jeg hatt det to ganger..(har det nå) Og de som har hatt det vet at det er veldig ubehagelig og ekkelt. ikke noe særlig fint..Føler sånn på det hver gang jeg snakker med folk.Også er det der så lenge. og det blir arr..finnes det noe imot dette? Noe som jeg kan ta for å hindre at det kommer tilbake? Det er kanskje Herpes?

Uansett..takknemlig for all som tar seg tid til å svare hvis dere har noen erfaringer eller gode råd..:o)

Kan det komme av at hjeg spiser usunt? Jeg er veldig sliten for tiden..uvanlig sliten. Stresser mye og sover dårlig. Noe videre sunn er jeg heller ikke...

Ha en fin dag videre da dere...:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137085-munns%C3%A5r-ekkelt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er et herpesvirus som forårsaker munnsår jeg, og man vil ha dette i kroppen resten av livet, og det vil komme utbrudd av og til. Ting jeg har merket at kan gi utbrudd er mensen, stress og soling. Du kan få kremer på resept som du smører på leppen og det går over i løpet av noen dager. Før jeg fikk dette av legen min kunne det vare i 14 dager før det sluttet å gjøre vondt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137085-munns%C3%A5r-ekkelt/#findComment-855168
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...