Gå til innhold

trening gjør susen!


Gjest minnien

Anbefalte innlegg

Hei!!

Føler meg litt bedre i dag jeg!!

Føler meg sunn og frisk, og jeg har god samvittighet, bedre enn vanlig iallefall!!

I dag har jeg spist 4 sunne måltider, med brød, melk, kornblanding, grønnsaker, raspeballer til middag og poteter!!

Har unnet meg en kakemann og nøtter som "belønning" for at jeg har klart å spise regelmessig og sunt i det siste.

Så har jeg trent i dag, var på fotballtrening der jeg hadde det kjempegøy sammen med lagvenninnene mine,de gjør meg alltid så glad!!

Så har jeg trent litt styrketrening her hjemme også, tok sit-ups til jeg nesten fikk krampe i magen, men det var deilig etterpå!!

For første gang på LENGE kunne jeg se meg i speilet og tenke: "Det er jo ikke så ALTFOR mye galt med kroppen min, det er mange andre som har flere "feil" enn meg, som likevel er slanke og pene!"

I jueln har jeg nesten bodd nede på trimrommet,(vi har et rom der det er ribbevegg og litt sånn forskjellig) jeg er der hele tiden når jeg ikke har annet å ta meg til. Trenger ikke å trene noe hardt, tar meg masse pauser der jeg hører på musikk, danser litt for meg selv, og bare slapper av. Så trener jeg litt til musikk, setter opp programmer jeg skal følge etter nyttår og sånne ting! Tenker også på at jeg skal spise sunn mat slik at jeg får mer energi til å trene, for å trene er så innmari gøy!! Det er så herlig etterpå!!

Har jeg spist litt mye tar jeg meg heller en liten treningsøkt, i stedet for å ligge på rommet mitt å angre noe skikkelig, det gåt nemlig over når jeg har trent litt!!

Vet ikke helt hva jeg ville med dette innlegget, men jeg har iallefall funnet noe som fungerer som "medisin" for meg mot det dårlige selvbildet, nemlig å trene når jeg har dårlig samvittighet!!

Kanskje kan det fungere for andre også?? Vet ikke jeg, håper bare det går bedre med dere alle!!

klemmer,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også lyst til å begynne å trene igjen. Kanskje jeg skal kjøpe meg treningskort på treningssenteret igjen nå etter nyttår...?! Vet ikke helt. Blir på en måte hekta, eller enda sykere.... Trener og trener, orker ikke spise, trener og trener. Ei stund sprang jeg hjem fra skolen, så sprang jeg opp på fjellet og ned igjen, pakket gymsekken og spurta til treningsstudioet. Sprang på den springe-tingen til jeg holdt på å krepere..... Kvalm, svimmel og jævlig......

Men det var jo gøy. Liker å trene, liker å presse meg selv.....

Men jeg tror jeg vil prøve å begynne å trene igjen. 1 eller 2 ganger i uka.... Har ikke kapasitet til mer, siden jeg roter med spisinga.....

Jeg vil også ha trimrom i huset mitt *misunnelig*. JEG VIL OGSÅ TRENE!

STOOOOR Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

Jeg har også lyst til å begynne å trene igjen. Kanskje jeg skal kjøpe meg treningskort på treningssenteret igjen nå etter nyttår...?! Vet ikke helt. Blir på en måte hekta, eller enda sykere.... Trener og trener, orker ikke spise, trener og trener. Ei stund sprang jeg hjem fra skolen, så sprang jeg opp på fjellet og ned igjen, pakket gymsekken og spurta til treningsstudioet. Sprang på den springe-tingen til jeg holdt på å krepere..... Kvalm, svimmel og jævlig......

Men det var jo gøy. Liker å trene, liker å presse meg selv.....

Men jeg tror jeg vil prøve å begynne å trene igjen. 1 eller 2 ganger i uka.... Har ikke kapasitet til mer, siden jeg roter med spisinga.....

Jeg vil også ha trimrom i huset mitt *misunnelig*. JEG VIL OGSÅ TRENE!

STOOOOR Klem fra

KJære Nedia

Synes du kan forsøke det du selv nevner vedrørende trening. Sett klare grenser for antall ganger per uke feks. mandag og torsdag, maks 30- 45 min aktivitet. Dette vil selvfølgelig avhenge av hvor "flink" du er met energiinntaket. Dersom du fremdeles ikke får i deg det du trenger vil treningen kunne være svært destruktiv på flere måter. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

KJære minnien

Dette inspirerer nok mange flere enn deg til å starte eller tenke på trening som noe positivt og IKKE som et straffetiltak. bare "pass litt på" at du ikke overdriver.Du MÅ få i deg nok energi!! Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp...jeg bruker trening som et slags "maktobjekt" det og skrivingen. For det hjelper på psyken. Men det er noen ganger hardt å komme igang, men når du først gjør det er det så mye bedre. Og jeg føler at jeg har så mye mere viljestyrke...

jeg har en sånn litentrampoline som jeg har plass til inne på rommet mitt..den er kjempe fin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...