Gå til innhold

"Menssmerter" og Spray!


tosomlengter

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer på om det er noen her som opplever menssmerter i forbindelse med spraying? Er nettopp kommet igang med vårt 3.dje IVF forsøk og har ikke hatt dette som bivirkning ved tidligere forsøk.Menssmertene startet starks jeg var igang med spray ca dag 5 etter eggløsningog er nå på dag 8 med spray.("Lutealfasen" er vanligvis på 16 dager) Dessuten mer spotting enn vanlig etter El.,som nå riktignok har opphørt.

Har aldri sett noen nevne disse bivirkningene før...så nå sitter jeg her og lurer....

Hadde satt veldig pris på svar fra noen her! :o)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

har sprayet nå i 21 dager, så satte 1.sprøyte i går. Har ikke hatt menssmerter, men en dag var jeg veldig øm. Det gikk over etter 1 døgn ca.Husker ikke hvordan det var på første forsøk. Vi holder på med 1 søskenforsøk nå. Lykke til allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

har sprayet nå i 21 dager, så satte 1.sprøyte i går. Har ikke hatt menssmerter, men en dag var jeg veldig øm. Det gikk over etter 1 døgn ca.Husker ikke hvordan det var på første forsøk. Vi holder på med 1 søskenforsøk nå. Lykke til allefall.

Hei Zabo!

Tusen takk for svar! :o)

Ja, det skal visst ikke være lett dette! Men virker kanskje ikke som så mange har denne bivirkningen.

Du må ha lykke til med forsøket ditt!! Høres ut som du ble gravid på det ene du hadde tidligere! Og det er jo slett ikke verst! Så dette går nok bra!

Krysser fingrene for oss begge, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også "menssmerter" da jeg gikk på spray sist gang - og det viste seg at jeg var blitt helt spontant gravid utenfor livmor... Så det var grunnen til smertene hos meg... Hadde ingen smerter ved spraying i forsøket før dette (som dessverre ble mislykket).

Lykke til videre med forsøket deres :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...