Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er SVÆRT risikofylt, siden det er vanskelig å kontrollere dosen som inntas.

Ja men vist en klarer å kontorlere det er det da noe farligere en å drikke det? Jeg har prøvd litt å en må innhalere en god del for å merke noe så tror ikke det skal vere så vanskelig å kontrolere det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137153-innhalere-alkohol/#findComment-858087
Del på andre sider

Ja men vist en klarer å kontorlere det er det da noe farligere en å drikke det? Jeg har prøvd litt å en må innhalere en god del for å merke noe så tror ikke det skal vere så vanskelig å kontrolere det.

Som Soria Moria sier er det svært vanskelig å kontrollere. Og dersom du får en for høy dose, vil du kanskje ikke merke det tidsnok til å gjøre noe med det. Det som skjer når du inhalerer alkohol er at alkoholen blir tatt opp gjennom slimhinnene i lungene i stedet for i mage-tarm-systemet. Dette kan medføre at alkoholen kan bli tatt opp fortere. Slimhinnene i lungene kan bli veldig irriterte, for alkohol er sterkt. Tenk bare hvordan det svir når du får sprit i et åpent sår.

Så sant du ikke er anestesilege ville jeg ALDRI stolt på at jeg klarte å dosere alkohol-inhalasjon riktig. sorry...det høres for farlig ut.

Ved å drikke alkoholen skjer forgiftningen (for det er jo det fylla faktisk er......sjøl om det høres fælt ut) gradvis og en har kjangs til å stoppe i tide.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137153-innhalere-alkohol/#findComment-858766
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...