Gjest Liiza Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Det ligner mitt gamle, men Liza med én i er opptatt. Stor L og små i'er kan jo ikke forfalskes, så dette bør da være et greit nick? -lis@bet 0 Siter
Gjest selje Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Men det blir jo nesten Liza i London? 0 Siter
Gjest Liizabet Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Men det blir jo nesten Liza i London? Ja, du har rett. Så jeg kan jo ta dette. *skifter ham* 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Ja, du har rett. Så jeg kan jo ta dette. *skifter ham* Men du skriver jo stort sett så fornuftig at det gjør vel ingenting om vi forveksles? ( eller kanskje du synes det ? 0 Siter
still5barnsmor Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Men du skriver jo stort sett så fornuftig at det gjør vel ingenting om vi forveksles? ( eller kanskje du synes det ? bare hvis det er snakk om bilkjøring kanskje??? (se sørs melding til deg) god helg klem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.