Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

takk for tipset!det plager meg ikke i hverdagen, men jeg har lurt på hva det kan være. har ikke mye halsbetennelse så jeg vet ikke helt hvorfor de kommeer.

Annonse

Du trenger ikke ha hatt hyppige halsbetennelser. Jeg har en niese og en nevø som hadde samme problemet som deg. De ble begge operert for problemet når de ble voksne og er kvitt det idag.

Mvh

det plager meg ikke så mye at jeg trenger å operere, men takk for tipset....

er det farlig?

Neida, det er ikke farlig. Bare litt bakterier som samler seg inne i små hulrom/huler baki mandlene.

Dersom du får gule/hvite klumper eller prikker i halsen samtidig med at det blir rødt og hissig og vondt...altså halsbetennelse...da er det grunn for å oppsøke lege, men ellers...IKKE FARLIG;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...