Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

firebird1365380441

Er jeg oppmerksomhetskrevende og sytete når jeg;

* svinger opp og ned i psyken, får mange flashback fra overgrepene og samtidig snakker(høyt) om det?

* Deltar i diskusjoner på nettet selv om jeg er syk og har det ille - og samtidig våger å si det høyt til andre?

*Plutselig klapper sammen og gråter like etter at jeg nettopp har ledd meg fillete av en teit kommentar?

En tidligere venninne mener jeg er sytete og oppmerksomhetskrevende og at jeg gjør alt jeg kan for å få oppmerksomhet.Jeg er skuffet og såret over den typen kommentarer fra hennes side...

Det kan vel legges til at hun samtidig sliter mye med minner fra incestovergrep.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre lenger...

Er det noen her inne som har gode råd?helst uten sarkasme og ironi...er litt sår for tiden....

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137186-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest krusedulla

Stol på din egen bedømmelse av deg selv. Er du sytete osv?

Svarer du NEI, så velg å tro på det.

Syns det er urimelig at din venninnes synsing skal ødelegge for deg. Hvis hun har det vondt sjøl for tida, kan det være en årsak til at hun ikke greier å forholde seg til deg og problemene dine. Dermed blir du "sytete" i hennes øyne.

Andre, og du selv, er nødvendigvis ikke enig i hennes bedømmelse.

Så hev deg over kritikken fra venninna di. Gå videre med ditt liv. Finn positive ting å fokusere på istedenfor å tenke så mye på hva andre syns og mener.

Det er jo vår!!:-)

firebird1365380441

Stol på din egen bedømmelse av deg selv. Er du sytete osv?

Svarer du NEI, så velg å tro på det.

Syns det er urimelig at din venninnes synsing skal ødelegge for deg. Hvis hun har det vondt sjøl for tida, kan det være en årsak til at hun ikke greier å forholde seg til deg og problemene dine. Dermed blir du "sytete" i hennes øyne.

Andre, og du selv, er nødvendigvis ikke enig i hennes bedømmelse.

Så hev deg over kritikken fra venninna di. Gå videre med ditt liv. Finn positive ting å fokusere på istedenfor å tenke så mye på hva andre syns og mener.

Det er jo vår!!:-)

Vår...jah!! Her regner all snøen bort, i hvert fall. Håper sola titter fram og smelter litt også.Sola er deilig....gleder meg til sommeren kommer, jeg...

Takk for svaret ditt, krusedulla og ha en fortreffelig vår!

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...