Gå til innhold

Agurknytt fra Big Brother

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

17

• Klara Q

13

• Prozak

7

• Sør

2

Mest aktive i denne tråden

Jeg må slappe av litt innimellom vet du.

Det er så mye intelligent på Dol :o) så jeg bruker kanskje hodet litt for mye..

Var ikke ment negativt til deg :-) Måtte bare si det, siden du omtalte de amerikanske realityseriene som dumme :-)

".........................."

Ærlig talt - når gatebarn og andre drittunger sulter og fryser ihjel overalt i verden, så er dette som en bagatell å regne. Dere bør derfor slutte å fokusere på dette, og heller rette all fokus mot det som virkelig betyr noe!

(mulig dette var ironi...jeg vet ikke helt....:-)

"........................."

*gått i skammekroken*

Var ikke ment negativt til deg :-) Måtte bare si det, siden du omtalte de amerikanske realityseriene som dumme :-)

".........................."

Jeg tok det ikke slik heller:o)

Men må jo innrømme at det blir rimelig teit å se på BB hver dag. For ikke å snakke om at jeg blir hekta.

Jeg tok det ikke slik heller:o)

Men må jo innrømme at det blir rimelig teit å se på BB hver dag. For ikke å snakke om at jeg blir hekta.

Jeg innrømmer (helt frivillig) at jeg så på den første BB runden. Synes av en eller annen grunn at folkene der inne var interessante/morsomme nok til å se på. Men så var det slutt :-)

Nå skal det nevnes at jeg i den tiden jobbet mye kvelder, og kom hjem når det ikke var noe særlig annet enn BB å se på TV.

"..........................."

Jeg innrømmer (helt frivillig) at jeg så på den første BB runden. Synes av en eller annen grunn at folkene der inne var interessante/morsomme nok til å se på. Men så var det slutt :-)

Nå skal det nevnes at jeg i den tiden jobbet mye kvelder, og kom hjem når det ikke var noe særlig annet enn BB å se på TV.

"..........................."

Jeg også så det på kvelden. Helt til jeg ble så hekta at jeg så det to ganger for ikke å gå glipp av noe. Men det var altså bare de siste ukene da :o)

Annonse

Jeg også så det på kvelden. Helt til jeg ble så hekta at jeg så det to ganger for ikke å gå glipp av noe. Men det var altså bare de siste ukene da :o)

Hehe. Faktisk hadde foreldrene mine parabol i den tiden, og et par kvelder jeg var på besøk der så så jeg på direkte-kameraene også :-)

Ærlig talt - når gatebarn og andre drittunger sulter og fryser ihjel overalt i verden, så er dette som en bagatell å regne. Dere bør derfor slutte å fokusere på dette, og heller rette all fokus mot det som virkelig betyr noe!

(mulig dette var ironi...jeg vet ikke helt....:-)

Begge deler er ting som skjer med mennesker.

Gjest thetraveller

Joda... bortsett fra at det ikke var agurk, men ei pepperonipølse. Og det står riktig versjon, forklart av BB himself, på den svenske BB-sida. Den er ikke så ille som de norske avisene skal ha det til. Hele greia er blitt oppblåst, virker det som. Ei fjær...osv...

:o)

Ja, la oss late som om vi ikke har sagt dette. *fortrenge* :-)

"....................."

Det går ikke an å innrømme slikt med åpent nick.

Men når kommer neste norske realityserie? Jeg liker best de hver dag seriene, sånn ved halv ett tiden hvor jeg kan se med god samvittighet for det er ikke noe ordentlig å se :o)

Annonse

Men når kommer neste norske realityserie? Jeg liker best de hver dag seriene, sånn ved halv ett tiden hvor jeg kan se med god samvittighet for det er ikke noe ordentlig å se :o)

Ta opp på video om kvelden, og se det om dagen...

Mens vi andre må ta opp på dagen, og ha dårlig samvittighet når vi ser det på kvelden... men da kan vi i det minste spole.

Aner ikke. Har ikke sett på reality-tv siden Camp Malloy. (Når er jo ikke det helt det samme som BB da, men...jeg liker slike serier bedre :-)

Gjest Liizabet

Ja, det skulle for f... bare mangle.

Men det jeg ikke helt skjønte, var - stakk de agurken ned i trusa, eller inn i tuppelure?

Ikke at det egentlig har så mye å si.

"Ikke at det egentlig har så mye å si."

Hvis jeg hadde noe jeg skulle ha sagt om saken, så ville jeg sagt at det faktisk hadde en hel del å si..

"Ikke at det egentlig har så mye å si."

Hvis jeg hadde noe jeg skulle ha sagt om saken, så ville jeg sagt at det faktisk hadde en hel del å si..

Jeg mente det ikke sånn, da, - jeg mente at det var en teit ting å gjøre uansett!

Klart det har mye å si for hun det gjaldt!

Har du skiftet nick nå?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...