Gå til innhold

KFOR det beste hundefôr...

Anbefalte innlegg

«-Jeg skal spore opp de jævlene som gjorde dette og skyte dem!!!-»...er det en gærning som innleder en tråd med her. Da er nok jeg også i «faresonen» etter dette innlegget.

For så mye ståhei fordi noen soldater knerter noen skabbete kjøtere som står og halser, skal en lete lenge etter. Selv den ellers så sindige generalmajor H. Sunde var raud og gild i kjakan der han satt. Mest fordi gutta hadde dummet seg ut med å filme og distribuere leken, antar jeg.

Det er så jeg nesten spyr av disse «dyrekjære» do-gooderne, som sitter der og moralpreker overfor soldatene fordi de kverker denne møkka. For meg kunne de skyte alt med pels, koster og matter, bikkjer og katter.

Bedre om disse med Flipper-kompleks begynte å bry seg om folk isteden.

Tankene mine går til Johannes Åsheim og Tord Tørstad som bare ble 6 og 7 år gamle, bitt ihjel av denne bikkjedritten. Det skulle vært en plikt å skyte lausbikkjer, ikke bare en rett. Selv gjør jeg kort prosess med alt som kommer rekende uten fortøyning.

Bra skutt, karer. Fortsett, men ikke ta bilder av det!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137195-kfor-det-beste-hundef%C3%B4r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mr Kahn

11

• Grip

7

• favn

7

• Sør

6

Mest aktive i denne tråden

Joda...tildels enig med deg jeg.

Det går jo bare ikke å la alt av dyr formere seg og suse rundt uten grenser.

Der nede skulle visst endel av dyra lide av rabbies og fikk jeg med meg.

Men det er forskjell på å skyte for å utryde og skyte for å leke seg.

Som du sikkert så så kunne disse hundene vært avlivet på en mye mer human måte.

Skadeskyter og står og venter lenge før et ordentlig skudd...bommer og skadeskyter hvalpen...

Selv så slakter jeg kaniner, tar kattekull og har jaktet.

Men jeg gjør det så humant og ordentlig jeg kan, er jeg usikker så gjør jeg det ikke.

Det er en vesentlig forskjell er nå min mening...

Hilsen...

Joda...tildels enig med deg jeg.

Det går jo bare ikke å la alt av dyr formere seg og suse rundt uten grenser.

Der nede skulle visst endel av dyra lide av rabbies og fikk jeg med meg.

Men det er forskjell på å skyte for å utryde og skyte for å leke seg.

Som du sikkert så så kunne disse hundene vært avlivet på en mye mer human måte.

Skadeskyter og står og venter lenge før et ordentlig skudd...bommer og skadeskyter hvalpen...

Selv så slakter jeg kaniner, tar kattekull og har jaktet.

Men jeg gjør det så humant og ordentlig jeg kan, er jeg usikker så gjør jeg det ikke.

Det er en vesentlig forskjell er nå min mening...

Hilsen...

Hei Rubia,

Det er da ingen som sier at det de gjorde var "riktig og flott". Poenget er at sammenlignet med all faenskapen som foregår i en krig så er dette rimelig "uskyldig", selv om det selvsagt ikke burde skje. Poenget er vel at krig ikke burde skje.

Med vennlig hilsen

Annonse

Men gi'rem noe bedre enn MP5 da!

Enig med deg jeg.

Selvsagt bør de ha noe bedre enn en MP5. Selv rakleverket H&K AG3 er bedre enn den. Det ideelle er selvsagt ei pumpehagle, ladet annenhver patron med BB og slug.

I tillegg, for bikkjer under beagle størrelse kunne jeg tenke meg en Smith & Wesson .357 magnum. Jeg er ikke noe for skadeskyting.

Kanksje med unntak av polarhunder...tja...

Dette må være somå pisse på et strømgjerde...Gjør det vondt å være deg??

Har ikke noe til overs for løshunder jeg heller, og mine tanker går også til de to småguttene stadig vekk. men det er litt for jævlig da; det var ikke bare løshunder det var snakk om.

Og det faktum at løshunder kan avlives på en human måte gjør det ikke det spor bedre. Tror ikke noen angrer på det de har vært med på; de er bare skikkelig lei seg for at de ble oppdaget.

Hei Rubia,

Det er da ingen som sier at det de gjorde var "riktig og flott". Poenget er at sammenlignet med all faenskapen som foregår i en krig så er dette rimelig "uskyldig", selv om det selvsagt ikke burde skje. Poenget er vel at krig ikke burde skje.

Med vennlig hilsen

..og det tror jeg alle skjønner....

Annonse

Hei Rubia,

Med vennlig hilsen

Hei Sør.

Ja, det er store virkelige fæle ting som skjer her i verden...

som du sier...hundedrap er småting i forhold til krig...

vi har mange ting her i Norge, og i verden forøvrig som er ille men blir litt smått i forhold til krig.

Men er det riktig å ikke reagere da?

Er det ikke litt skummelt hvis vi skal "overse" slike ting forde det finnes ting som er mye verre ? Blir vi ikke for kalde hvis vi ikke reagerer forde det ikke når høyt nok opp på " det er ille listen " ?

Hilsen...

Dette må være somå pisse på et strømgjerde...Gjør det vondt å være deg??

Har ikke noe til overs for løshunder jeg heller, og mine tanker går også til de to småguttene stadig vekk. men det er litt for jævlig da; det var ikke bare løshunder det var snakk om.

Og det faktum at løshunder kan avlives på en human måte gjør det ikke det spor bedre. Tror ikke noen angrer på det de har vært med på; de er bare skikkelig lei seg for at de ble oppdaget.

Nei, det er bra å være meg, og jeg pisser ikke på strømgjerder, og jeg driter ikke i eget rede etc. etc.

Nå kan jo ikke disse gutta ha så mye skrupler for det de har gjort, ei heller kan de ha så mye bekymringer for å bli «oppdaget», all den tid de distribuerer moroa som TV show.

Det eneste jeg kunne se som kunne være et tvilstilfelle var denne kjøteren som sto bundet utenfor hundehuset. MEN, for alt vi vet kan eieren ha bedt soldatene om å ta kverken på bikkja for ham, og den reagerte jo ganske lydig da 9 millimeteren sa «dekk».

Uansett er dette en fillesak.

Hei Sør.

Ja, det er store virkelige fæle ting som skjer her i verden...

som du sier...hundedrap er småting i forhold til krig...

vi har mange ting her i Norge, og i verden forøvrig som er ille men blir litt smått i forhold til krig.

Men er det riktig å ikke reagere da?

Er det ikke litt skummelt hvis vi skal "overse" slike ting forde det finnes ting som er mye verre ? Blir vi ikke for kalde hvis vi ikke reagerer forde det ikke når høyt nok opp på " det er ille listen " ?

Hilsen...

Hei,

Nei, selvsagt bør man fordømme det, men det er jo mye viktigere at man fokuserer på hva som faktisk foregår i en krig, istedet for en liten utvalgt del.

I denne krigen har det vært massemord, massevoldtekter, og så mye faenskap at det blir umulig å forholde seg til. Da blir det kynisk å kritisere soldater for å drepe hunder, når andre rundt dem dreper mennesker.

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...