Gå til innhold

lavt blodtrykk

Anbefalte innlegg

Gjest veldig bekymret1

hei hei! Var hos doktoren i dag for hundrede gang for å prøve å finne ut hva som feiler meg. Har hatt plager i 1 års tid nå, og plagene blir bare verre og verre. Jeg er konstant svimmel, som om jeg er på en båt.... Tidligere var det bare når jeg reiste meg o.l. men nå kjenner jeg det nesten hele tiden.Det blir på en måte et trykk i hodet, og jeg mister helt balansen.Noen ganger er det liksom som om det kommer 3-4 "dunk" i hele kroppen, mens andre ganger er det som om jeg rett og slett er på sjøen i utrolig dårlig vær. Dette kan komme en 20-30 ganger om dagen, og det er utrolig ubehagelig. Har vært hos hjertespesialist for å sjekke hjerterytmen, men alt var ok. I dag sa legen min at han trodde dette kom av for lavt blodtrykk...??? Leste i dag at nesten ingen blir behandlet for dette? Legen min har ikke gjort noen som helst sjekker på meg, og bare gav meg noen piller. Selv har jeg liten tro på at dette er grunnen. Men det er en ting jeg ikke skjønner. Viss jeg har vært ute på byen og hatt meg noen øl klarer jeg nesten ikke å stå på beina dagen derpå.... Da blir symptomene tredoblet, og jeg blir nødt til å ligge helt i ro. Merkelige greier dette her, skjønner ingenting! Føler jeg ikke får forklart skikkelig til legen min hvordan jeg føler det.... Noen som har en anelse om hva som kan være galt??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137209-lavt-blodtrykk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest veldig bekymret1

Mener jeg har hørt en gang at banan er med og hever blodtrykket......verdt et forsøk...

Takk for svar:) Jeg får prøve disse pillene doktoren gav meg og se om jeg blir bedre. Er bare så redd det skal være noe alvorlig galt... I dag har jeg vært skikkelig dårlig, spydd og greier! Hva om jeg har en svulst eller noe?? Uff, livet skal ikke være lett....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137209-lavt-blodtrykk/#findComment-858764
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...