Gå til innhold

Sex med psykologen


Gjest tjatjana

Anbefalte innlegg

Gjest tjatjana

I natt hadde jeg heftig og intens sex med psykologen min. Men det var i drømme, altså!

Blir helt svett ved tanken på å se ham i øynene i neste time. Aner ikke hvorfor jeg drømmer slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Noen teorier der jeg kunne ha lært noe av?

Behandler kommer en svært nær i en så psykisk intim situasjon som den typen behandling er.

Det er ikke rart at du drømmer slik i en periode.

Men du kan jo minne deg sjøl på at for behandleren er det å komme noen (i alle fall tilsynelatende) så nær, den av hverdagen, del av jobben.

Så legg ikke mer enn ditt eget i det, ikke legg hans.

Det er som drømmer ellers: om jeg drømmer at mannen min drar til meg, er det ikke fordi han har tenkt å gjøre det, men fordi jeg av en eller annen grunn tillegger han denne handlingen i drømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjatjana

Behandler kommer en svært nær i en så psykisk intim situasjon som den typen behandling er.

Det er ikke rart at du drømmer slik i en periode.

Men du kan jo minne deg sjøl på at for behandleren er det å komme noen (i alle fall tilsynelatende) så nær, den av hverdagen, del av jobben.

Så legg ikke mer enn ditt eget i det, ikke legg hans.

Det er som drømmer ellers: om jeg drømmer at mannen min drar til meg, er det ikke fordi han har tenkt å gjøre det, men fordi jeg av en eller annen grunn tillegger han denne handlingen i drømme.

Jeg har ingen tanker om at dette er reelt, at dette kommer til å skje, eller at dette betyr at jeg har lyst på ham eller omvendt. Det føles bare ekkelt, og jeg tenker at det vil bli vanskelig å se ham i øynene nå. Men takk for tilbakemelding!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

He-he... Det der er veldig vanlig. At man drømmer om sex med "øvrighetsspersoner".

Jeg har skiftet jobb mye, og hver gang jeg skifter jobb, pleier jeg å drømme at jeg har sex med sjefen... Ganske forstyrrende bilde å ha i hodet, men ikke sykt eller unomrmalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest alternativer

Nei. Noen teorier der jeg kunne ha lært noe av?

I Sopranos var det en mafiaboss som gikk i terapi hos en kvinnelig psykolog (problem: anfall av panikkangst).

Når han fortalte terapeuten om sine fantasier om henne sa hun at det var et tegn på at terapien virket - fordi det betydde at man slapp terapeuten inn på seg, så vidt jeg forsto.

Hvis det er ekkelt i drømmen også er det kanskje verre - da synes du kanskje at terapeuten kommer for nær for raskt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjatjana

I Sopranos var det en mafiaboss som gikk i terapi hos en kvinnelig psykolog (problem: anfall av panikkangst).

Når han fortalte terapeuten om sine fantasier om henne sa hun at det var et tegn på at terapien virket - fordi det betydde at man slapp terapeuten inn på seg, så vidt jeg forsto.

Hvis det er ekkelt i drømmen også er det kanskje verre - da synes du kanskje at terapeuten kommer for nær for raskt?

Neida, drømmen var "god nok" den.. :-)

Det var ikke ekkelt i drømmen, det var bare ekkelt når jeg våknet og tenkte på at denne mannen skal jeg se i øynene igjen om Kun Kort Tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det bare var en drøm: ) Kan det være at du på en måte tiltrekkes av tryggheten han utgjør? (Mulig et skudd i blinde). Enig med fuji at det sikkert er normalt.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...