Gå til innhold

FU: mest sexye menn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 116
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

24

• Klara Q

16

• Ulv I Faarikaal

8

• Rubia

7

Annonse

Jeg holder kjæresten min for å være verdens mest sexy mann. Ingen over, ingen ved siden av.

Ellers er jeg vel som kvinner flest - enkel - og kan godt bli småtung av noen skuespillere... så som Viggo Mortensen (riktig blanding av tøft og soft), Sam Shepard i litt yngre dager (en sjelden go'bit, flott og intellektuell), Bruce Willis (glimt i øyet, buler, enkel og fin til sitt 'bruk'). Norske Bjørn Floberg har noe. Johnny Depp mangler endel år i ansiktet, men bare vent...

Og så er jeg litt fascinert av den hissige fotballspilleren Alan Shearer. Jeg ser også hvorfor vår alles Kristopher Schau skårer hos damene.

På musikerfronten: Lenny Kravitz (man må være frigid for ikke å etterlate setet osv).

Verdens vet jeg nå ikke men du og du...

Antonio Banderas og han andre med smale øyne og langt hår...hva svarte hvar navnet igjen da...hjeeelp....

deilige er de iallefall...store, langt hår , deilige øyne...hmmmmmm...og her sitter man alene en fredags kveld... :)

Verdens vet jeg nå ikke men du og du...

Antonio Banderas og han andre med smale øyne og langt hår...hva svarte hvar navnet igjen da...hjeeelp....

deilige er de iallefall...store, langt hår , deilige øyne...hmmmmmm...og her sitter man alene en fredags kveld... :)

Steven Segal....nam, nam....

og George Clooney, og noen ganger Charlie Sheen...Indianere med langt hår og ..... ehhhh...begynner jeg å bli desperat tro :o

Annonse

Gjest Humlepungen

Enig. Han er ikke så pen i "real life". Men han som spiller Legolas er jo også meget vakker da. Jeg tror ikke jeg har sett bilder av ham i "real life", kanskje han også er stygg i virkeligheten?

Aner ikke. Men det er utrolig hvordan stylister kan fikse på både menn og kvinner og få dem til å se lekre ut. Folk kan omtrent endre seg fullstendig fra film til film.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...