Gå til innhold

FU: mest sexye menn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 116
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

24

• Klara Q

16

• Ulv I Faarikaal

8

• Rubia

7

Enig :o)

Jeg finner aldri slike sexy karer rundt omkring :o(

Nei, det er dårlig med sånt no' her og. Men han er ikke så verst, samboeren heller, selv om han er langt ifra like høy, mørk og macho som Denzel.

(Men han er født i samme stjernetegn - ett av fire er ikke verst!)

Nei, det er dårlig med sånt no' her og. Men han er ikke så verst, samboeren heller, selv om han er langt ifra like høy, mørk og macho som Denzel.

(Men han er født i samme stjernetegn - ett av fire er ikke verst!)

Men det som er feilen med Denzel er at han er så innmari religiøs. Har sett og lest flere interjuer med han og har er verre enn Jehovas Vitne :o(

Annonse

Ulv I Faarikaal

Å, du er så slem :o(

Jeg sier det hver gang noen har funnet en ny mann, og koser meg når jeg får kjeft for å spre slike rykter. Det er jo ikke noe galt å være homo i dag?

Litt om homser: En kompis er en flott velkledd mann som er selger og reiser rundt på småskoler og barnehager og selger saker. De kvinnelige lærerne og barnehagedamene fniser som småjenter når han flørter med dem. De vet ikke at han er homo, han har visst fått en del tilbud. Eneste er at han halter litt etter at han fikk med seg 4 kulehøl fra Kongo. Kjæresten hans ble drept.

Annonse

Jeg sier det hver gang noen har funnet en ny mann, og koser meg når jeg får kjeft for å spre slike rykter. Det er jo ikke noe galt å være homo i dag?

Litt om homser: En kompis er en flott velkledd mann som er selger og reiser rundt på småskoler og barnehager og selger saker. De kvinnelige lærerne og barnehagedamene fniser som småjenter når han flørter med dem. De vet ikke at han er homo, han har visst fått en del tilbud. Eneste er at han halter litt etter at han fikk med seg 4 kulehøl fra Kongo. Kjæresten hans ble drept.

Helt enig, det er ikke noe i veien med homser. Det eneste som er feil er at de ikke tenner på meg :o)

Gjest Humlepungen

Har du sett gamle filmer med ung Paul Newman? Han var en skikkelig lekkerbisken. Min kjære har omtrent de samme øynene. Nammm

Har du sett nyeste musikkvideoen til Sugarbabes?? Der de går inne i en flyplass eller noe sånt. Ivertfall går de langs en gang. Gutta i DEN videoen ser veldig hotte ut. Vet ikke hva de heter

Atte vi har??!! To shagelicious berter som oss?

It's a sure thing, baby.

(Det var da fælt hvor mye engelsk det ble now? Kanskje because jeg skal på konsert om få hours, og må work up min cool image?)

Godt å vite her jeg sitter ved datamaskinen.

Ha det fint på konsert da :o)

Ulv I Faarikaal

Helt enig, det er ikke noe i veien med homser. Det eneste som er feil er at de ikke tenner på meg :o)

Kanskje du skulle skifte kjønn?

Hormonbehandling og få skjegg og kjempestor klitoris. Sette på en sånn i plastikk utenpå, rosemalt og som kan brukes som pepperkvern når den ikke er i bruk til noe annet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...