Klara Q Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Denzel Washington er èn av dem i alle fall! *slafs* 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Hvorfor er alle råsexye menn homo *sutre* Fniz-fniz. Jeg elsker å ødelegge romantikken. Jeg vet ikke om de er homo, jeg skulle bare se hva du ville skrive om det. 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Denzel Washington er èn av dem i alle fall! *slafs* Enig ) Jeg finner aldri slike sexy karer rundt omkring ( 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Fniz-fniz. Jeg elsker å ødelegge romantikken. Jeg vet ikke om de er homo, jeg skulle bare se hva du ville skrive om det. Å, du er så slem ( 0 Siter
Klara Q Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Enig ) Jeg finner aldri slike sexy karer rundt omkring ( Nei, det er dårlig med sånt no' her og. Men han er ikke så verst, samboeren heller, selv om han er langt ifra like høy, mørk og macho som Denzel. (Men han er født i samme stjernetegn - ett av fire er ikke verst!) 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Nei, det er dårlig med sånt no' her og. Men han er ikke så verst, samboeren heller, selv om han er langt ifra like høy, mørk og macho som Denzel. (Men han er født i samme stjernetegn - ett av fire er ikke verst!) Men det som er feilen med Denzel er at han er så innmari religiøs. Har sett og lest flere interjuer med han og har er verre enn Jehovas Vitne ( 0 Siter
Klara Q Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Men det som er feilen med Denzel er at han er så innmari religiøs. Har sett og lest flere interjuer med han og har er verre enn Jehovas Vitne ( Sikkert bare skryt. Dessuten har han vært utro mot kjerringa før. Håhåhå! *gliiis* 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Sikkert bare skryt. Dessuten har han vært utro mot kjerringa før. Håhåhå! *gliiis* Så du tror vi har tjans? 0 Siter
Gjest Kurt Kubein Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Jeg har ikke peiling på dette, men kan referere til hva jeg har lest og hørt tidligere: Paal Flaata, Knut Olsen og Kristopher Schau. 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Noen barskinger; Larry Mullen jr, Beckham, "Aragorn", Til Schweiger. 0 Siter
Gjest synes jeg, da... Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Han mørk, høye i Judging Amy, og Supermann i Smallville. Desidert! 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Å, du er så slem ( Jeg sier det hver gang noen har funnet en ny mann, og koser meg når jeg får kjeft for å spre slike rykter. Det er jo ikke noe galt å være homo i dag? Litt om homser: En kompis er en flott velkledd mann som er selger og reiser rundt på småskoler og barnehager og selger saker. De kvinnelige lærerne og barnehagedamene fniser som småjenter når han flørter med dem. De vet ikke at han er homo, han har visst fått en del tilbud. Eneste er at han halter litt etter at han fikk med seg 4 kulehøl fra Kongo. Kjæresten hans ble drept. 0 Siter
Klara Q Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Så du tror vi har tjans? Atte vi har??!! To shagelicious berter som oss? It's a sure thing, baby. (Det var da fælt hvor mye engelsk det ble now? Kanskje because jeg skal på konsert om få hours, og må work up min cool image?) 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Jeg sier det hver gang noen har funnet en ny mann, og koser meg når jeg får kjeft for å spre slike rykter. Det er jo ikke noe galt å være homo i dag? Litt om homser: En kompis er en flott velkledd mann som er selger og reiser rundt på småskoler og barnehager og selger saker. De kvinnelige lærerne og barnehagedamene fniser som småjenter når han flørter med dem. De vet ikke at han er homo, han har visst fått en del tilbud. Eneste er at han halter litt etter at han fikk med seg 4 kulehøl fra Kongo. Kjæresten hans ble drept. Helt enig, det er ikke noe i veien med homser. Det eneste som er feil er at de ikke tenner på meg ) 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Har du sett gamle filmer med ung Paul Newman? Han var en skikkelig lekkerbisken. Min kjære har omtrent de samme øynene. Nammm Har du sett nyeste musikkvideoen til Sugarbabes?? Der de går inne i en flyplass eller noe sånt. Ivertfall går de langs en gang. Gutta i DEN videoen ser veldig hotte ut. Vet ikke hva de heter 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Atte vi har??!! To shagelicious berter som oss? It's a sure thing, baby. (Det var da fælt hvor mye engelsk det ble now? Kanskje because jeg skal på konsert om få hours, og må work up min cool image?) Godt å vite her jeg sitter ved datamaskinen. Ha det fint på konsert da ) 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Viggo Mortensen som Aragorn. Ingen over, ingen ved siden. Han så bra ut i selve filmen. Der var han jo "sexa" litt opp. Men in real life ser han ikke ut noe bedre enn en middels pen halvgammal fyr. Der var jeg kanskje litt slem 0 Siter
avtrykk Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Den mest sexy mannen, er Sean Connory. Desverre er jeg født minst femti år for seint. Den sexy stemmen da. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Helt enig, det er ikke noe i veien med homser. Det eneste som er feil er at de ikke tenner på meg ) Kanskje du skulle skifte kjønn? Hormonbehandling og få skjegg og kjempestor klitoris. Sette på en sånn i plastikk utenpå, rosemalt og som kan brukes som pepperkvern når den ikke er i bruk til noe annet? 0 Siter
Klara Q Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Godt å vite her jeg sitter ved datamaskinen. Ha det fint på konsert da ) Jeg skal ha deg med i tankene 0:) Men blir nok sittende her en stund til... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.