Gjest forever young Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 partypooper=festbrems Jo, du fikk en sur geip, men det var ikke vondt ment. ))) ok, takk fro kjempeblid geip istedenfor den andre. Jeg skjønner ikke at det er festbrems, tenk på alle de deilige mennene som tross alt fins i nærheten, istedenfor de på TV? Det er da ikke festbrems. Om ikke alle er like kjekke, har de fleste noe riktig herlig som man kan glede seg over. Fx en jeg kjenner, alt for gammel osv., men han har bare DE sexy underarmene (har ikke sett overarmene.) Masse deilig hår, som legger seg i 'spor'....ja, sånn som noen har nedover magen, vettu... DET er sexy det! Og noen har sexy stemme, og noen har smil eller øyne som smelter hjerter..... osv.. i det hele tatt :-)))) 0 Siter
Tinúviel Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 Så du digger kilt? Enjoy! http://pariscub.free.fr/kilts/pariscub-kilt4.htm LOL! Det er f... meg noe av det beste jeg har sett!!! LOL igjen så tårene triller! 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 Oi, vanskelig ... Orlando Bloom, Mel Gibson, han gråhårede som var med på Pacific blue *namme*, Andy Garcia Jøss, så sans jeg har fått for menn som ser eldre ut - 3 av de jeg syns er mest sexy er nesten gråhårede Jaaa, han som var med i Pasific blue er *smatt*. Glemte å ta med Kevin Costner. 0 Siter
Gjest Kurt Kubein Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 Steven Segal....nam, nam.... og George Clooney, og noen ganger Charlie Sheen...Indianere med langt hår og ..... ehhhh...begynner jeg å bli desperat tro Var du seriøs da du nevnte Steven Seagal? 0 Siter
Rubia Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 Var du seriøs da du nevnte Steven Seagal? *latter* Jepp...han er ikke superpen, men har noe som tirrer litt... stor, langt hår...spesielt når han er kledd litt sånn indianeraktig... 0 Siter
Gjest Kurt Kubein Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 *latter* Jepp...han er ikke superpen, men har noe som tirrer litt... stor, langt hår...spesielt når han er kledd litt sånn indianeraktig... Ok. Filmen "On Deadly Ground" bør altså være din favoritt. Mange av de tidligere filmene hans er knakende god underholdning, deriblant denne. I det siste har han dog tapt seg. Han trener nesten ikke lenger, driver bare og mediterer. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 Steven Segal....nam, nam.... og George Clooney, og noen ganger Charlie Sheen...Indianere med langt hår og ..... ehhhh...begynner jeg å bli desperat tro Han Steven liker jeg og. Han har noe røfft over seg. Liker sånne menn jeg. ) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 Steven Segal....nam, nam.... og George Clooney, og noen ganger Charlie Sheen...Indianere med langt hår og ..... ehhhh...begynner jeg å bli desperat tro Steven Segal? Hjelpe meg, han er da i beste fall ufrivillig morsom. I beste fall, altså. 0 Siter
Rubia Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 Steven Segal? Hjelpe meg, han er da i beste fall ufrivillig morsom. I beste fall, altså. 0 Siter
Rubia Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 Han Steven liker jeg og. Han har noe røfft over seg. Liker sånne menn jeg. ) Jepp...skikkelig røffe mannfolk...de er deilige. Tenk deg han smaskende over hele seg da...*får positiv ståpels* 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 Jepp...skikkelig røffe mannfolk...de er deilige. Tenk deg han smaskende over hele seg da...*får positiv ståpels* Mm... Grøss, deilig. Merkelig hvordan disse røffe guttene appelerer til oss du. De gutta som har soveromsøyne og er myke kan de bare ha for meg. Da grøsser jeg, negativ betydning. Nei, røft må det være 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 Jepp...skikkelig røffe mannfolk...de er deilige. Tenk deg han smaskende over hele seg da...*får positiv ståpels* Du må ikke lugge han i hestehalen når han forsøker å konvertere deg til buddismen da. 0 Siter
Rubia Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 Du må ikke lugge han i hestehalen når han forsøker å konvertere deg til buddismen da. Tror ikke det er store sjangsen for at jeg skal få krølle fingrene mine i den hestehalen nei 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 Han programlederen på Pepsi Live på TVN! *sikle* Finnes så mange andre dah...han var første jeg kom på...! 0 Siter
Gjest bruseline Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 *latter* Jepp...han er ikke superpen, men har noe som tirrer litt... stor, langt hår...spesielt når han er kledd litt sånn indianeraktig... Er det Keanu Reeves du mener da ? I tilfelle er jeg enig ) 0 Siter
Rubia Skrevet 23. februar 2004 Skrevet 23. februar 2004 Er det Keanu Reeves du mener da ? I tilfelle er jeg enig ) Var det til meg bruseline ? I såfall...sorry...det er Steven Segal vi diskuterer så heftig You know...stor, langt hår, ikke superpen men...hmmmm....den der har no... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.