Gå til innhold

FU: mest sexye menn?

Anbefalte innlegg

Gjest forever young

partypooper=festbrems

Jo, du fikk en sur geip, men det var ikke vondt ment.

:))))

ok, takk fro kjempeblid geip istedenfor den andre. Jeg skjønner ikke at det er festbrems, tenk på alle de deilige mennene som tross alt fins i nærheten, istedenfor de på TV? Det er da ikke festbrems. Om ikke alle er like kjekke, har de fleste noe riktig herlig som man kan glede seg over. Fx en jeg kjenner, alt for gammel osv., men han har bare DE sexy underarmene (har ikke sett overarmene.) Masse deilig hår, som legger seg i 'spor'....ja, sånn som noen har nedover magen, vettu... DET er sexy det!

Og noen har sexy stemme, og noen har smil eller øyne som smelter hjerter..... osv.. i det hele tatt :-))))

Fortsetter under...

• Svar 116
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

24

• Klara Q

16

• Ulv I Faarikaal

8

• Rubia

7

Oi, vanskelig ...

Orlando Bloom, Mel Gibson, han gråhårede som var med på Pacific blue *namme*, Andy Garcia

Jøss, så sans jeg har fått for menn som ser eldre ut - 3 av de jeg syns er mest sexy er nesten gråhårede ;)

Jaaa, han som var med i Pasific blue er *smatt*. Glemte å ta med Kevin Costner.

Gjest Kurt Kubein

*latter*

Jepp...han er ikke superpen, men har noe som tirrer litt...

stor, langt hår...spesielt når han er kledd litt sånn indianeraktig...

:)

Ok. Filmen "On Deadly Ground" bør altså være din favoritt. Mange av de tidligere filmene hans er knakende god underholdning, deriblant denne.

I det siste har han dog tapt seg. Han trener nesten ikke lenger, driver bare og mediterer. :P

Annonse

Kizza1365380506

Jepp...skikkelig røffe mannfolk...de er deilige.

Tenk deg han smaskende over hele seg da...*får positiv ståpels*

Mm... Grøss, deilig. Merkelig hvordan disse røffe guttene appelerer til oss du. De gutta som har soveromsøyne og er myke kan de bare ha for meg. Da grøsser jeg, negativ betydning.

Nei, røft må det være

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...