Gå til innhold

Sexfantasier om psykiater. Ikke bra??


Gjest hemmelig hemmelig nå

Anbefalte innlegg

Gjest hemmelig hemmelig nå

Av og til har jeg seksuelle fantasier om psykiateren min når jeg elsker med samboeren min...

Er dette "uheldig" ? Og kan du si meg hvorfor evt hvorfor ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg kan ikke se annet som ikke er bra med dette, enn at samboeren din ikke ville ha likt at du har fantasier om andre under akten.

Tanken er fortsatt fri :-) ...

eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hemmelig hemmelig nå

Jeg kan ikke se annet som ikke er bra med dette, enn at samboeren din ikke ville ha likt at du har fantasier om andre under akten.

Tanken er fortsatt fri :-) ...

eller ?

*he he* takk for svar:o)

Dette er en av grunnene til at jeg liker dette nettstedet så godt, at man kan spørre anonymt om slike ting bl.a

Samboeren min ville absolutt ikke likt det nei, men har nå ikke vært inne på tanken å "tilstå" heller....

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke dette litt i samme gate som "forelska i lærer'n"?

Jeg tror det er ganske normalt å fantasere seksuelt om noen personer som man treffer jevnlig. Psykiateren er en person du forhåpentligvis deler mye med rent psykologisk så det er ikke så rart at tanker om sex også svirrer innom harddisken, uten at du trenger å tolke det i hjel, føle skam eller se på det som et stort problem.

Hvis det arter seg som tvangstanker og det påvirker sexlivet eller hverdagen din i negativ retning så bør temaet "uønskede sexfantasier" kanskje tas opp. Du trenger ikke si at du fantaserer om psykiateren kanskje...

Jeg kan innrømme at jeg også har tittet litt på en utrolig flott psykolog som jeg hadde noen samtaler med da jeg var innlagt. Veldig kjekk og pen og en god lytter. Er ikke noe rart at man kan falle for eller fantasere om folk som utstråler trygghet og omsorgsfullhet og i tillegg er attraktive fysisk sett. Spesielt ikke når man er i en sårbar situasjon.

Rødmer fortsatt om jeg tilfeldigvis møter på denne psykologen.. tihi.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hemmelig hemmelig nå

Er ikke dette litt i samme gate som "forelska i lærer'n"?

Jeg tror det er ganske normalt å fantasere seksuelt om noen personer som man treffer jevnlig. Psykiateren er en person du forhåpentligvis deler mye med rent psykologisk så det er ikke så rart at tanker om sex også svirrer innom harddisken, uten at du trenger å tolke det i hjel, føle skam eller se på det som et stort problem.

Hvis det arter seg som tvangstanker og det påvirker sexlivet eller hverdagen din i negativ retning så bør temaet "uønskede sexfantasier" kanskje tas opp. Du trenger ikke si at du fantaserer om psykiateren kanskje...

Jeg kan innrømme at jeg også har tittet litt på en utrolig flott psykolog som jeg hadde noen samtaler med da jeg var innlagt. Veldig kjekk og pen og en god lytter. Er ikke noe rart at man kan falle for eller fantasere om folk som utstråler trygghet og omsorgsfullhet og i tillegg er attraktive fysisk sett. Spesielt ikke når man er i en sårbar situasjon.

Rødmer fortsatt om jeg tilfeldigvis møter på denne psykologen.. tihi.. :)

Psykiateren min er faktisk ikke særlig tiltrekkende og kunne vært faren min :o/

Men, men...

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykiateren min er faktisk ikke særlig tiltrekkende og kunne vært faren min :o/

Men, men...

;o)

Hvis det er noen trøst så har jeg hatt det litt på samme måten med noen lærere.. og de er som oftest ikke noen fruktfat.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...