Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg oppdaget plutselig at jeg var litt våt i bh-en. det kom bittelitt væske fra brystvorten?jeg er 22år, hva kan dette være? har lest at væske fra brystvorten kan være kreft, og ble veldig bekymret. jeg har ikke noen klumper i brystet..håper noen svarer.

(jeg er ikke gravid og har ikke barn)

Fortsetter under...

Kizza1365380506
Skrevet

Dersom du er veldig bekymret kan du ta kontakt med legen din som henviser deg videre til mammografi. Er det noen historie av brystkreft i din familie?

Det har også litt å si om hvor i syklusen du er, om du har eggløsning f.eks. Og så fargen på væsken som siver ut. Det kan også være helt naturlig skjønner du.

Mvh

Skrevet

Vanligste årsak hos unge kvinner som deg er for høyt innhold av melkehormonet Prolaktin. Gå til lege og få tatt blodprøve. Dersom dette er høyt blir det tatt en CT-undersøkelse av hodet for å sjekke om du har en godartet form for svulst som produserer prolaktinet. Du kan også ha høyt nivå uten at det finnes noe galt. Behandlingen er medisiner som hemmer prolaktinet.

Så gå til legen.Og husk: 95% av alle bekymringer blir det aldri noe av......

Skrevet

Dersom du er veldig bekymret kan du ta kontakt med legen din som henviser deg videre til mammografi. Er det noen historie av brystkreft i din familie?

Det har også litt å si om hvor i syklusen du er, om du har eggløsning f.eks. Og så fargen på væsken som siver ut. Det kan også være helt naturlig skjønner du.

Mvh

jeg oppdaget det når jeg hadde eggløsning.væsken var hvit, som melk..kom ved at jeg trykkte på brystet i og med at jeg har en del muskelsmerter i brystet/ribbeina...takk for svar

Skrevet

Vanligste årsak hos unge kvinner som deg er for høyt innhold av melkehormonet Prolaktin. Gå til lege og få tatt blodprøve. Dersom dette er høyt blir det tatt en CT-undersøkelse av hodet for å sjekke om du har en godartet form for svulst som produserer prolaktinet. Du kan også ha høyt nivå uten at det finnes noe galt. Behandlingen er medisiner som hemmer prolaktinet.

Så gå til legen.Og husk: 95% av alle bekymringer blir det aldri noe av......

legen sa at det var helt normalt og kunne skje alle..var ikke farlig og prolaktin nivået var helt fint

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...