Gå til innhold

Hva kalles dette? Angst? (Nhd)


Gjest sørlendingen

Anbefalte innlegg

Gjest sørlendingen

Hva kalles den type angst som oppstår når som helst på dagen, og som rammer på den måten at jeg blir helt "lammet". Hjertet banker fortere og jeg får ikke gjort noe, det eneste jeg er opptatt av der og da er disse negative og skumle tankene jeg får.

Jeg blir fks fryktelig redd for å mislykkes i det forholdet jeg er i, og veldig redd for å miste henne.

Jeg blir rett og slett lammet, og dette kan oppstå når som helst.

Hvis det skjer når min kjære er tilstede, så opplever hun at hun nesten ikke kjenner meg igjen, får nesten ikke kontakt.

Hva er dette? Og ER det angst forresten? jeg blir jo veldig redd men har et veldig tankekjør også...negative tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angst er ikke knyttet til noe spesielt klokkeslett.

Jeg vet ikke hva din type angst kalles, men kan det være en type seperasjonsangst? Hvis det i hovedsak går ut på tanker om å være redd for å miste henne.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Panikkangst.

Jeg opplevde panikkangst første gang i den butikken jeg har handlet i hver dag i 15 år. Jeg trodde ikke jeg skulle komme meg ut av butikken levende. Hadde jeg ikke hatt handlevogn så vet jeg ikke.

I ettertid har jeg lært at det skjer ingenting så da setter jeg meg ned og puster dypt og rolig helt til det verste gir seg.

Angst for angsten er den verste fienden når det gjelder panikkangst.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...