Gå til innhold

Gratis fysioterapi for bekkenløsning etter svangerskap ?

Anbefalte innlegg

Jeg fødte for litt over 6 måneder siden en datter. Da jeg var på 6 ukerskontrollen fikk jeg rekvisisjon for fysioterapi bla. p.g.a bekkenløsningsproblemer.

Jeg ringte med en gang til min fysioterapeut, men det var lang ventetid.

Først når babyen min er nesten 6 måneder kan jeg få behandling.

Det jeg lurer på er: Jeg har hørt at man kan få gratis fysioterapi de første 6 månedene etter en fødsel hvis det er relatert til svangerskap, fødsel slik som jo bekkenløsning er. Vil det bety at jeg mister den rettigheten fordi det var lang ventetid hos fysioterapeut ?

Fortsetter under...

Ja, jeg er stygt redd for det.

Fri behandling gjelder i svangerskapet og de 6 første mnd etter fødsel.

http://www.lovdata.no/for/sf/so/to-20000620-0750-001.html

Da hadde jeg jo ikke tjangs til å få gratis behandling.

Høres flott ut, men hvordan kan man få glede av det da når det er 4 måneders ventetid for å få behandling her i byen.

Jeg må ha det uansett før jeg begynner på attføring, fordi da har jeg ikke råd til mere behandlinger :o(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...