Gjest svensken jonas Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Lurer på hvem vi kan stole mest på jeg? Er det Se og Hør som forteller mest sanne historier eller er det Her og Nå? Jeg tror faktisk det. 0 Siter
Gjest gamlebarbie Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Se og Hør har beste TV oversikten for en TVoman ;-) 0 Siter
Gjest svensken jonas Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Se og Hør har beste TV oversikten for en TVoman ;-) Det var kanskje et litt spesielt svar, da. Men greit nok.Det er tross alt midt på natten så jeg unnskylder deg. Natta. 0 Siter
Gjest Hehahohe Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 Jeg tror de utelukker det verste.Om de skulle ha med alt ville det bli mange rettsaker... Se bare på hvordan det gikk med Jetzet som måtte legge ned hele sladreblekka pga at de gikk ut med sannheten om Mette Marits fortid!Og det enda de ikke trykket noen av bildene eller filmsnuttene. Så det de skriver er nok sant, men de kan jo bomme litt på bagateller iblandt. 0 Siter
Gjest Herognå Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 Se og Hør har beste TV oversikten for en TVoman ;-) Nope. De starter ikke programoversikten før ved 13.00- 15.00 tiden på de utenlandske kanalene. Det er for dårlig. Jeg gikk over til Her og Nå pga det. Der har de med stort sett hele døgnet. 0 Siter
Gjest Kurt Kubein Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 Det vet jeg ikke, men Se & Hør har de beste vitsene. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 Se og Hør har faktisk de beste kildene. Her og Nå har mange flere feil. 0 Siter
Gjest svensken jonas Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 Dette innlegget er en sak for cecily! Og hva betyr det? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.