Gå til innhold

Stygg-tynne supermodeller

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes ikke hun er stygg for det om hun er tynn, det er bare det syke motebildet jeg ikke liker, at alle bør være tynne og da tynnest mulig. Forøvrig så synes jeg at hvis de hadde brukt modeller i alle str så ville vi ikke ha reagert så forfærdelig hvis noen var tynne eller noen var litt tykke for da var det ok begge deler. Men pga at de kjører så hardt på det i moteverdenen at jenter skal være sykelig tynne så blir det fort hets mot tynne folk, noe jeg ikke synes blir riktig, da det finnes dem som er tynne av natur og ikke kan gjøre noe med det. Jeg kan se noe pent i både tynne,tykke og normale kropper, så lenge det ikke er snakk om sånn helt anorektiker da.

Gjest kedjudd

Jeg synes hun er pen jeg. Det er jo en klar fordel å være tynn. Tenk så mye lettere og morsommere det er å finne klær. Det meste passer ;)

Selv om utseende egnetlig ikke har noe å si. Er det ikke til å komme vekk fra at alle får et førsteinntrykk. Alle dømmer littegrann... Har du en vletrent kropp, er det mye bedre enn et "fleskeberg" til en kropp.

Det er bedre å være liten og søt, enn stor og stygg!!!!

;)

Klems

Annonse

Gjest QuePasta

Jeg synes hun er pen jeg. Det er jo en klar fordel å være tynn. Tenk så mye lettere og morsommere det er å finne klær. Det meste passer ;)

Selv om utseende egnetlig ikke har noe å si. Er det ikke til å komme vekk fra at alle får et førsteinntrykk. Alle dømmer littegrann... Har du en vletrent kropp, er det mye bedre enn et "fleskeberg" til en kropp.

;)

Klems

"Det er bedre å være liten og søt, enn stor og stygg!!!!"

Det er det. Det er vel også bedre å være stor og søt enn liten og stygg?

Jeg synes ikke hun er stygg for det om hun er tynn, det er bare det syke motebildet jeg ikke liker, at alle bør være tynne og da tynnest mulig. Forøvrig så synes jeg at hvis de hadde brukt modeller i alle str så ville vi ikke ha reagert så forfærdelig hvis noen var tynne eller noen var litt tykke for da var det ok begge deler. Men pga at de kjører så hardt på det i moteverdenen at jenter skal være sykelig tynne så blir det fort hets mot tynne folk, noe jeg ikke synes blir riktig, da det finnes dem som er tynne av natur og ikke kan gjøre noe med det. Jeg kan se noe pent i både tynne,tykke og normale kropper, så lenge det ikke er snakk om sånn helt anorektiker da.

barnebarnet til roald dahl, sophie dahl tror jeg hun heter, var en gang en kraftig modell. kjempefin med former, men så også veltrent ut. men nå, direkte skinny. i mine øyne har hun mistet sitt særpreg og blitt mindre interessant faktisk.

og se på maria mena også. kjempesøt før, nå er hun radmager hun også. stakkars jente.

Gjest forskjellig smak

barnebarnet til roald dahl, sophie dahl tror jeg hun heter, var en gang en kraftig modell. kjempefin med former, men så også veltrent ut. men nå, direkte skinny. i mine øyne har hun mistet sitt særpreg og blitt mindre interessant faktisk.

og se på maria mena også. kjempesøt før, nå er hun radmager hun også. stakkars jente.

Maria Mena er jo blitt ei kjempeflott jente!. Nydelig og søt. Før var hun ei fjortis blubbe med for mye valpefett.

;)

Klems

Det er langt mer helsefarlig å være så tynn som dette enn å være overvektig. Finner ikke linken.

;)

Klems

det meste passer faktisk ikke. har en venninne som er naturlig nesten like tynn som modellen her. og hun klager sin nød over at det meste av klær henger og slenger på kroppen. å være slank kan være en fordel, men å være tynn er det ikke.

Annonse

Maria Mena er jo blitt ei kjempeflott jente!. Nydelig og søt. Før var hun ei fjortis blubbe med for mye valpefett.

det hjelper kanskje ikke å vite at hun har tidligere har hatt spiseforstyrrelser? det er det iallefall som har blitt sagt. noe som tyder på at hun har fått tilbakefall? maria mena er ikke slank, hun er tynn. ansiktet ser ikke naturlig ut.

Gjest forskjellig smak

det hjelper kanskje ikke å vite at hun har tidligere har hatt spiseforstyrrelser? det er det iallefall som har blitt sagt. noe som tyder på at hun har fått tilbakefall? maria mena er ikke slank, hun er tynn. ansiktet ser ikke naturlig ut.

I know. Uansett hva hun lider av ser hun finere ut nå enn da hun var fjortisblubbe.

Gjest Svar til Dorthe

Så var det det igjen men å mobbe syltynne mennesker da.

Ikke noe vits i å ta seg nær av det, for alle gutter har forskjellige smak.

Ikke alle gutter har lik smak. Noen liker tynne jenter mens andre liker tykke jenter...

Smaken er som baken, den er delt i to.....

Gjest svar til tiga

Bra sagt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...