Gå til innhold

epilepsi

Anbefalte innlegg

Jeg har Epilepsi og er sykemeldt på 6mnd. Er dårlig(trøtt,hodepine,konsentrasjons problemer,hissig) Har en del anfall (KPA) som gjør det umulig for meg å fungere på jobb og sosialt. Har begynnt på nye piller "Keppra" rundt september. Har regelmessig kontakt med Statens Senter for Epilepsi, men her er de veldig lite behjelpelig. Standar svar er "ring meg om 3 uker så får vi se da" Dette kan ikke fortsette for jeg har ikke noe liv lenger. Lurer på hva jeg som pasient kan gjøre eventuelt bytte lege o.s.v. Noen som kan hjelpe meg???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/13735-epilepsi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Mumzen !

Det er neppe epilepsien som gir deg disse plagene. De aller fleste pasienetr med epilepsi er i fullt arbeid og trenger ikke sykmelding.

Takk for hurtig konklusjon!!!

Jeg fatter ikke hvordan du kan gi meg dette svare når noen av landets fremste spesialister på dette området mener noe annet!

Greit nok.

Har man Epilepsi, noe som er relatert til epileptiske anfall og man har disse anfallene dagelig så er det vanskelig å fungere i jobb sammenheng og sosialt!

Disse nye pillene gir meg tydeligvis bivirkninger, noe jeg får gjort lite med. Hvor kan jeg henvende meg på Ullevaal for å få svar/hjelp.

Mvh Mumzen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/13735-epilepsi/#findComment-66650
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...