Gjest solsikkejenta Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 leste det i Dagbladet i dag.Tenkte bare på et inlegg litt lengre ned der det stod at hun hadde slanket seg..... 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 Hvor leste du dette? Papir-avis? 0 Siter
Gjest soldier Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 Det eneste jeg vet, er at jeg ikke skjønner at hun i det heletatt har blitt kjent. Syns det hun presterer er forferdelig dårlig. tekstene er banale, og hun har så mye luft på stemmen at det er ille. Hun hadde ikke engang klart å kvalifisere seg blant de 40 siste til Idol. 0 Siter
Gjest raisin Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 spiseforstyrrelser ja. men jeg leste i en artikkel at hun hadde kommet over spiseforstyrrelsen, og er nå på bedringens vei... 0 Siter
astridny Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 Hun har hatt anorexie og deperasjoner 0 Siter
tiliti Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 Det eneste jeg vet, er at jeg ikke skjønner at hun i det heletatt har blitt kjent. Syns det hun presterer er forferdelig dårlig. tekstene er banale, og hun har så mye luft på stemmen at det er ille. Hun hadde ikke engang klart å kvalifisere seg blant de 40 siste til Idol. Hm. Jeg synes det er pent jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.