Gå til innhold

Sexy kvinner

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Du må ha Flash Player for å se filmen/musikkvideoen med bilder av alle DOL-damene:

http://home.no.net/ulvikaal/alledoldamene.swf

Ikke glem å ha på lyden.

Ikke alle her vært heldige og fått tatt bilde fra sin beste side!

Jeg vet at noen har sett den filmen før!

Skrevet

Liv Tyler.

Åja hun hadde jeg helt glemt ut, hun er vakker.

Skrevet

Fint at noen nevner sexy damer her i Norge, det er jo massevis av de. Dog tilhører ikke Sissel K den kategorien.

Være seg i Synnøve Solbakken-look eller som noe modernisert, og jokkende på Espen Lind.

Å jokke på Espen Lind er vel sterkt diskvilifiserende i seg selv...

Skrevet

Åja hun hadde jeg helt glemt ut, hun er vakker.

Men vakker og sexy er ikke nødvendigvis det samme.

Mange vakre personer mangler "det som sier sex" og omvendt.

Skrevet

Synes nå ikke at Lara Croft og Liv Tyler ligner så veldig da... den første er dritpen, den siste helt ok.

Det er leppene som drar de to sammen. Ellers glemte jeg Vanessa Paradis og Gemma.

Skrevet

Liv Tyler er den peneste jeg vet om, men er hun sexy ?

Jennifer Lopez er sexy, synes jeg , men ikke spesielt pen. Nydelig rumpe og 0 hjerne (tilsynelatende)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...