Ulv I Faarikaal Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 Du må ha Flash Player for å se filmen/musikkvideoen med bilder av alle DOL-damene: http://home.no.net/ulvikaal/alledoldamene.swf Ikke glem å ha på lyden. Ikke alle her vært heldige og fått tatt bilde fra sin beste side! Jeg vet at noen har sett den filmen før! 0 Siter
Gjest TIGA Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 Liv Tyler. Åja hun hadde jeg helt glemt ut, hun er vakker. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 Fint at noen nevner sexy damer her i Norge, det er jo massevis av de. Dog tilhører ikke Sissel K den kategorien. Være seg i Synnøve Solbakken-look eller som noe modernisert, og jokkende på Espen Lind. Å jokke på Espen Lind er vel sterkt diskvilifiserende i seg selv... 0 Siter
Gjest malun Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 Åja hun hadde jeg helt glemt ut, hun er vakker. Men vakker og sexy er ikke nødvendigvis det samme. Mange vakre personer mangler "det som sier sex" og omvendt. 0 Siter
nick Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 Synes nå ikke at Lara Croft og Liv Tyler ligner så veldig da... den første er dritpen, den siste helt ok. Det er leppene som drar de to sammen. Ellers glemte jeg Vanessa Paradis og Gemma. 0 Siter
Gjest lsus Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 Liv Tyler er den peneste jeg vet om, men er hun sexy ? Jennifer Lopez er sexy, synes jeg , men ikke spesielt pen. Nydelig rumpe og 0 hjerne (tilsynelatende) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.