Gå til innhold

Hva kan dette være?

Anbefalte innlegg

Gjest Jentao20

Sist jeg hadde "mens" hadde jeg kun brun veske,å lite i forhold til vanlig.. det var ikke rødt i det hele tatt! Dette er kanskje tre-fire uker siden. DEn siste uka har jeg vært mye kvalm..ikke HELE tiden..men mye av tiden..skikkelig uvel! Har noen peiling på hva dette kan være??? Setter VELDIG pris på svar..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137403-hva-kan-dette-v%C3%A6re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jentao20

Du skulle vel ikke være gravid vel ?

Høres slik ut på det du skriver

Mens jeg hadde jo noe mens lignende greier sist? Jeg går på p-piller,men..har slurvet VELDIG i det siste,,mest fordi jeg trodde det var slutt med typen..men så ble vi sammen igjen..å har hatt sex endel ganger etter jeg hadde mensen..Men må jeg vente til neste mens periode før jeg kan ta en test? Har nemlig bare gått på p-pillene litt over ei uke..

Kizza1365380506

Det kan kanskje være det..Er fryktelig redd nå! det er det siste jeg trenger lissom.. Kan man ta en test før man venter neste mens?

Ja, de han veldig mange gode tester på apoteket. Noen kan du bruke allered etter noen få dager. Hør med apotekeren hva som er tryggest, hvor mange dager det er siden siste mens. Dersom du ønsker å ta abort bør du gjøre det ganske raskt for at det skal bli minst mulig smertefult både fysisk og psykisk.

Lykke til.

Klem fra

Annonse

Gjest Jentao20

Ja, de han veldig mange gode tester på apoteket. Noen kan du bruke allered etter noen få dager. Hør med apotekeren hva som er tryggest, hvor mange dager det er siden siste mens. Dersom du ønsker å ta abort bør du gjøre det ganske raskt for at det skal bli minst mulig smertefult både fysisk og psykisk.

Lykke til.

Klem fra

TUSEN takk for svar!!! Jeg får ta meg en tur på apoteket imorgen å høre.. *klem tilbake*

Mens jeg hadde jo noe mens lignende greier sist? Jeg går på p-piller,men..har slurvet VELDIG i det siste,,mest fordi jeg trodde det var slutt med typen..men så ble vi sammen igjen..å har hatt sex endel ganger etter jeg hadde mensen..Men må jeg vente til neste mens periode før jeg kan ta en test? Har nemlig bare gått på p-pillene litt over ei uke..

det er helt normalt å få sånn når man nettopp har begynt på p-pilla!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...