Gå til innhold

BB- kjendis og voldtekt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt ærlig, jeg syns det er dritslemt å legge ut masse om sånne saker uten å vite hva som er sant eller ikke!

Om han har gjort det så er han et forbanna krek, hvis ikke kan man ødelegge et menneske ved å komme med sånne beskyldinger.

Skjerpings!

I linken som flows la ut lenger ned i tråden er det jo avslørt (av han selv) at det ER Thor det er snakk om.

Spørsmålet nå er hvorvidt det var voldtekt eller frivillig samleie.

Annonse

I linken som flows la ut lenger ned i tråden er det jo avslørt (av han selv) at det ER Thor det er snakk om.

Joda, greit det. Jeg leste også det, men det hele ble jo diskutert lenge før det kom fram - og det syns jeg er lavmåls. verken du, jeg eller noen andre her vet hva som er sannheten, og da bør han ikke forhåndsdømmes heller.

Jeg kjenner Thor, og tror ikke at han har gjort dette. Han har ikke problemer med å få damer, og trenger ikke bruke tvang.

Det er for lett å sverte kjendiser på denne måten..

Men hvem vet kanskje jeg tar feil.

Jeg skal overhodet ikke uttale meg om denne Thor ogn hans eventuelle skyld.

Men det er IKKE slik at det bare er menn som ikke har draget som voldtar.

Så det er ikke noe grunnlag for skyld/uskyld.

Hvorfor burde han ikke? Snakk om å dømme et menneske på forhånd ...

Fordi jeg ikke synes en person som stadig er i mediene med sex- historier bør kobles med barn. Han er et dårlig forbilde.

Jeg har ikke dømt ham for noen ting i Molde, men jeg har lov å ha meningsytringer om folk som selv står offentlig frem på denne måten.

Har man aktivt jobbet for kjendisstatus må man også aksptere at omverden har interesse i deg.

mvh

Gjest Jussnuss

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=215848

Tror dere på denne mannen, han burde i allefall ikke jobbe som talentspeider for barn:-(

Stakkars Rodney da, som holdt på å få skylda for Thors feiltrinn.Selv om Rodney har tendenser, så var han uskyldig denne gang ja!

Rodney var også fra første BB-omgangen vel?

Fordi jeg ikke synes en person som stadig er i mediene med sex- historier bør kobles med barn. Han er et dårlig forbilde.

Jeg har ikke dømt ham for noen ting i Molde, men jeg har lov å ha meningsytringer om folk som selv står offentlig frem på denne måten.

Har man aktivt jobbet for kjendisstatus må man også aksptere at omverden har interesse i deg.

mvh

beklager, trodde du mente ut fra de anklagene ...

Annonse

Jeg kjenner Thor, og tror ikke at han har gjort dette. Han har ikke problemer med å få damer, og trenger ikke bruke tvang.

Det er for lett å sverte kjendiser på denne måten..

Men hvem vet kanskje jeg tar feil.

Voldtekt har IKKE noe med draget på damer eller ikke . Voldtekt har med har med makt å gjøre .Bare fordi det er en " d-kjendis" så er det plutselig dama som sverter mannen, var for utfordrende kledd + en masse andre fordommer???

"Tre andre damer var til stede på rommet, som kan bevitne at det ikke var snakk om noen voldtekt sier Hermansen, som forteller at han også hadde sex med en av de andre kvinnene."

Det skorter altså ikke på vitner i denne saken. Mest sannsynlig til HANS fordel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...