Medic1365380653 Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Hei. Kan noen med erfaring eller kjennskap hjelpe meg?Etter flere år i tenkeboks, er jeg nå fast bestemt på å legge inn silikon i brystene. Har sjekket ulike klinikker osv. men klarer ikke å finne ut hvem som er flinkest, mest seriøs osv. Alle fremstiller seg selv som den rette kirurg selvsagt. Ikke kjenner jeg noen som har lagt inn silikon heller. Har også henvendt meg til de forskjellinge klinikker i Bergen, men synes alle virker helt like. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137447-valg-av-klinikkkirurg-i-bergen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
blanco Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Jeg har nettopp fått lagt inn silikon selv etter mange år i tenkeboksen slik som du selv. Jeg tok meg ikke bryet med å oppsøke alle klinikker i Bergen og Omegn. Grunnen til det var at dersom jeg oppsøkte en og var fornøyd, hvorfor skal en da oppsøke flere. Jeg kom frem til at det ville bare gjøre meg enda mer forvirret. For alle vil jo selge seg selv med sine tjenester. Jeg konkluderte på at enten er man fornøyd eller så er man ikke fornøyd.Jeg har ikke angret en dag på mitt valg og min avgjørelse. ( Til alle som lurer, GJØR DET). Jeg surfet rundt på nettet og oppsøkte den som tiltalte meg mest og det gikk veldig bra. Jeg er utrolig fornøyd. Jeg har fått god oppfølging i ettertid og det er bare 14 dager siden jeg var operert. Pu... er blitt så flotte at det er en fryd å se seg i speilet. Ønsker du å vite mer, kan du oppgi din mailadresse så kan jeg svare direkte på flere ting du måtte lurer på.Du kan også da få navnet på den klinikken jeg brukte og på kirkurgen som var utrolig dyktig til å få et naturlig resultat. Kan anbefales på det sterkeste. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137447-valg-av-klinikkkirurg-i-bergen/#findComment-859564 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.