Gå til innhold

allergi?

Anbefalte innlegg

Gjest toomy21

jeg har hatt vondt i hodet i mange mnd. nå, og trodde det var fordi jeg byttet til en annen type kontaktlinser. nå var jeg i oslo hos søsteren min en uke, og der hadde jeg ikke vondt i hodet en eneste dag, noe jeg synes er rart, da hun har familiebarnehage på dagtid, og hennes egne barn er der etter skole/barnehage. skulle derfor trodd at jeg hadde hatt vondt i hodet av alt bråket der nede. har katter og hund, men har aldri vært allergisk mot de før. det jeg lurer på er om jeg kan ha utviklet allergi de siste mnd.? har allergi mot norske epler og appelsiner, men ikke noe annet som jeg vet.

håper noen kan gjøre meg litt klokere på hva dette kan være=)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137449-allergi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...