Gå til innhold

Antidepressiva/anabole stereoider


ichi

Anbefalte innlegg

Kan antidepressiva i kompinasjon med anabole stereoider gi uheldige bivirkninger og evnt hva? Og er det tilfellet at anabole steroider(alene) kan gi nerveproblemer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jake1365380469

JA!!!

AS kan gi alorlige, psykiske lidesler. og ved å bruke dette sammen med anti-dep. medisiner, tror jeg resultatet kan bli svært skadelig.

har selv drevet med styrketrening/kroppsbygging i flere år, og har erfart at steroider ofte er svært skadelig. (har ikke brukt selv, men snakket med mange som har gjort det)

Styr unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel ikke bevist, men det antas det. Jeg kjenner flere i mitt miljø som har forandra personlighet (negativt) ved bruk av anaboler.

Det er solid dokumentert at anabole steroider har negativ virkning på både kropp og psyke.

På mennesker som allerede har psykiske problemer må det jo bare blir verre. (Bruker man AD/SSRI er det jo fordi man psykiske problemer.)

Ineteraksjon mellom stereoider og annen medisin kjenner jeg ikke til. Men det er rimelig å anta at det er et risikoprosjekt.

Stereoider er gjør friske syke og de som allerede er syke, fysisk eller psykisk, sykere.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...