Gå til innhold

Trist og oppgitt i dag

Anbefalte innlegg

Gjest 25-30 år

Kanskje husker noen av dere innlegget jeg hadde i forrige uke.

På valentines møtte jeg ei dame som var så utrolig sympatisk, men da vi skulle utveksle telefonnummer sørget jeg for misforståelser slik at jeg ikke lagret hennes nummer. Dessverre.

På fredag traff jeg venninnen hennes og hun fikk mitt nummer slik at NN kan ringe eller skrive til meg hvis hun vil. Har ikke hørt noe fra henne.

Jeg er ikke innbilsk, men det er mange som gir meg komplimenter, senest på fredag var det en kvinne som jeg traff for første gang som sa at hun ble veldig tiltrukket av meg - både utseendemessig og som person. Dette er jo kjekt å høre, men jeg blir lei meg fordi jeg skulle ønske det var NN som sa det.

Det har kommet inn sms fra en tidligere venninne og to damer som gir klart uttrykk for at de liker meg. Jeg blir så frustrert. Det er faktisk slik at det irriterer meg, fordi jeg ikke ønsker oppmerksomhet fra dem. Jeg får dem nesten opp i halsen. Det lyder brutalt, men for meg er det veldig turnoff når de gir komplimenter uten at jeg gir tilbake.

Jeg er så kresen. Får mange komplimenter fra andre, men når jeg ENDELIG møter ei jeg liker, så er det ikke gjensidig.

Hvorfor er det slik?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137462-trist-og-oppgitt-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

DU burde jo ha spurt om å få nummeret hennes.

Men nå er det jo ikke så lenge siden fredag - er ikke sikkert NN har snakket med venninnen du ga nummer til en gang - så du bør jo vente noen dager til før du gir opp håpet.

Du skal jo ikke gå på akkord med deg selv - fortsett med å være kresen !

Gjest 25-30 år

DU burde jo ha spurt om å få nummeret hennes.

Men nå er det jo ikke så lenge siden fredag - er ikke sikkert NN har snakket med venninnen du ga nummer til en gang - så du bør jo vente noen dager til før du gir opp håpet.

Du skal jo ikke gå på akkord med deg selv - fortsett med å være kresen !

Takk for svar. Nei, jeg går ikke på akkord med meg selv, det er derfor jeg er så mye single.

Takk for oppmuntringen til å fortsette slik. Det er det jeg vil også, men jeg blir bare så oppgitt (jfr mine andre innlegg - tør ikke si det en gang til, får da får jeg vel så det flagrer om ørene! ;-)).

Gjest thetraveller

Ja, det der er fryktelig ergerlig! Jeg har opplevd det samme, får mange komplimenter fra folk jeg absolutt ikke ønsker en slik type oppmerksomhet fra. Synes det er direkte ubehagelig, og om jeg prøver å si fra på en pen måte, blir det misoppfattet. "Du må da gi det en sjanse!" - liksom.

Folk man ikke liker for mer enn de er, som viser sin inngående interesse, blir egentlig bare mer satt i tredje rekke. Jeg skyver dem ubevisst (litt bevisst og) unna, for det nytter aldri å fortelle at hjertet ens er et annet sted.

Folk er rare.... :o)

Takk for svar. Nei, jeg går ikke på akkord med meg selv, det er derfor jeg er så mye single.

Takk for oppmuntringen til å fortsette slik. Det er det jeg vil også, men jeg blir bare så oppgitt (jfr mine andre innlegg - tør ikke si det en gang til, får da får jeg vel så det flagrer om ørene! ;-)).

Neste gang får du sørge for å få skikkelig tlf. nr vet du !!

Tror nok mange jenter ønsker at gutten tar initiativet første gangen

Det beste ville vel vært om du ringte henne. Kan du ikke be om tlf.nr. til henne neste gang du treffer henne eller venninnen din? Det er ikke sikkert at hun tør å ringe. Men hvis hun virkelig var interesser burde hun jo det.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...