Gå til innhold

Hva feiler det meg?


Gjest tipp2

Anbefalte innlegg

Jeg er redd for alt mulig, men jeg vet ikke hva jeg er redd for. Ingenting konkret liksom. Jeg er redd når jeg går i butikken, redd for å bestille mat på cafeen, redd for å snakke med folk, redd for at noen skal se meg når jeg går ute, til og med redd for å treffe folk jeg kjenner, redd for å snakke...osv. Det er ikke så gale hele tiden, det går litt opp og ned. I tillegg er jeg veldig trist når jeg er alene. Gråter mye og føler meg helt håpløs. Jeg skammer meg over å være meg. Når jeg er redd begynner jeg å svette som en gris, får noen ganger hjertebank, og vet ikke hvor jeg skal feste blikket. Jeg er kjempe nervøs, som om jeg skal opp til eksamen eller noe sånt. Er dette angst? Og depresjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du søker på "sosial angst" eller "agorafobi" på nettet, kjenner du igjen de beskrivelsene?

Har det skjedd noe i livet ditt som har utløst eller forverret plagene? - det kan ofte hjelpe å snakke om og ellers ta tak i det i så fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...