Gå til innhold

Hva skjer med meg?


co-cain

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke noe rusproblem, for jeg bruker det så sjeldent at det kan umulig være noe problem...Men plager meg at jeg "gir faan" i alt, jeg har brukt kokain siden jeg var 15 år nå er jeg 19. Men i ettertid har jeg blitt mer kriminell. Ikke for å skaffe penger til dop for det er aldri noe problem siden jeg selger de gangene jeg bruker kokain så det går opp i opp...Men kriminelle ting for morroskyld, skal sone dom for grovt ran og trusler. Jeg forstår ikke hva som skjer med meg, å jeg roter meg i andre problemer i håp om å bli skutt, uten at det skjer. Det siste har jeg også "bestemt" meg til å kjøre løpet fult ut, enten komme til topps, eller dø på veien til toppen! Jeg har ingen tro på å bli mer en 25 max. å håper jeg slepper! Jeg har opplevd og sett for mye på de 4 årene i det miljøet (grove ting du ikke vill forstå) "Norge er ikke som du tror" som tv2 sier..Morra mi har prøver å få meg på rehabilitering men jeg vill ikke, vill ikke rehabiliteres, tror jeg? Ser ingen fremtid bare går å venter på døden skal hente meg...Sliter med vonde drømmer å draps planer på mine fiender...Mitt mål er å bli stor i organisert kriminalitet...Går stortsett altid med skarp ladet pistol å det i nykter tilstand...Jeg tror jeg har det bedre som kokain missbruker en å tenke klart! Etter jeg ble nykter jeg ble sånn her...Hva har skjedd med meg? Jeg var snilleste gutten før, nå har jeg gjort å sett ting ingen mennske fortjener...HATER livet mitt som det har vært...Men vill ikke ut av det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fuji1365380447

Hvis du leser ditt eget innlegg, så tror jeg du ser en person med store personlig problemer som trenger hjelp.

Hjelp med ditt forhold til rus, hjelp med ditt forhold til vold og hjelp til å takle destruktive tanker.

Søk hjelp! Det er alltid håp. Du skal bli eldre enn 28!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du leser ditt eget innlegg, så tror jeg du ser en person med store personlig problemer som trenger hjelp.

Hjelp med ditt forhold til rus, hjelp med ditt forhold til vold og hjelp til å takle destruktive tanker.

Søk hjelp! Det er alltid håp. Du skal bli eldre enn 28!

Ja, men det som er problemet jeg klarer ikke mota hjelp, jeg ble pålagt å av politiet å få hjelp men møtte bare opp noen ganger før jeg ikke orker mer...Jeg vill aldri snakke om de virkelig dype problemene de holder jeg for meg selv å tar dem med meg i grava...Jeg har vært mange ganger på akutt post på Aker sykehus i Oslo men er for frisk til å sendes videre, men til tider for syk til å gå ute...Plager meg at jeg ikke vill gjøre noe med situasjonen, at jeg heller vill dø en å få det bedre med meg selv! Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Ja, men det som er problemet jeg klarer ikke mota hjelp, jeg ble pålagt å av politiet å få hjelp men møtte bare opp noen ganger før jeg ikke orker mer...Jeg vill aldri snakke om de virkelig dype problemene de holder jeg for meg selv å tar dem med meg i grava...Jeg har vært mange ganger på akutt post på Aker sykehus i Oslo men er for frisk til å sendes videre, men til tider for syk til å gå ute...Plager meg at jeg ikke vill gjøre noe med situasjonen, at jeg heller vill dø en å få det bedre med meg selv! Noen tips?

Jeg tror ikke at du heller vil dø enn å få det bedre med deg selv. Men jeg tror at du har en lang vei å gå til å bli et harmonisk menneske.

Jeg lover deg at det er hardt arbeid å lære å kjenne seg selv, men det er verdt det!

Jeg tror at prosessen må starte med å innse at du ikke klarer dette alene, og å godta at det finnes noen der ute som kan hjelpe deg. Det nytter ikke noe å bare behandle symtomet (kokain-avhengigheten) - du må ta fatt i årsaken til at du er så destruktiv og at du har så liten tro på at du er verdt noe.

Du er verdifull som menneske, og hvis du ikke kan se det, trenger du hjelp til å lære å sette pris på deg selv.

Hvis du ikke får psykiatrisk behandling, så kontakt bydelen for vanlig psykolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...