Gjest Mamma for første gang Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Datteren min var innlagt for en mnd siden med bronkitt og pneumoni. Heldigvis unnslapp vi med skrekken og noen dager på sykehus. Nå er hun helt frisk igjen. Vi har blitt anbefalt å vaksinere mot Pneumoni nå, og to ganger til i løpet av 12 mnd. Dette må vi betale selv, og jeg syns dette var dyrt. 1800,- for anbefalt vaksinering av en baby. Jeg skjønner vi bør gjøre dette, men er det virkelig slik at vi må dekke dette selv? Vi måtte også kjøpe mye medisiner når vi dro fra sykehuset, og dette betalte vi selvfølgelig. Hun har i tillgett eksem, så utgiftene er store (hun er verdt det, ikke missforstå) men det kan bli litt trangt å måtte ut med 1800 for en vaksine. Kan vi få denne dekket på noen måte? Noen med erfaring, som har råd og tips? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137546-vaksinering-mot-pneumoni-baby/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.