Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lille måltrost

jepp. her skal det gnofles hele gulrøtter fra første stund.

neida, snakker ikke om spedbarnsmat, men mat til så store unger at de fint kan tygge hele biter av poteter, grønnsaker, fisk, kjøtt mm.

Skjønte vel det da. ;-)

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

17

• sigga

9

• avtrykk

9

• 25-30 år

7

Mest aktive i denne tråden

du, mener ikke å fornærme deg altså!!! pliiiis ikke ta det ille opp, ser at jeg kanskje begir meg litt ut i hengemyrene her.....

Tar det ikke ille opp! Men jeg liker å mose jeg. Å barna får mose de å! Det er jo så deilig med "mos" og saus. Saus blir ikke det samme uten mosing.

Lar vær å mose på fine restaurant besøk, men det klør i fingrene. Har glemt meg noen ganger og!!

*urk* Jeg har det sånn jeg også. Kan ikke fordra å høre på at andre spiser. Epler og pærer (spesielt pærer) er det verste folk kan spise i nærheten av meg. Blir skikkelig krakilsk av det ;)

det er definitivt bananen som er den verste frukten hos meg. det er noe med konsistensen som gjør at den alltid blir spist smattendes. uah....! hører at den flytter seg rundt i munnen, smatte, smatte, smatte....

vet jeg er litt sær

c",)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...