Gå til innhold

De har gitt meg opp!!!!!!


Gjest trrrish

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish

Jeg trodde at ved bipolar lidelse skulle man medisinere til symptomene gikk vekk-men til meg sier de nå at medisiner kan ikke ta vekk alt! De har gitt meg opp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei trrrish!

Jeg tror ikke de har gitt deg opp! Jeg tror bare de ikke klarer å ta bort alle symptomene du har. Har lest og hørt at medisinene mot bipolar tar "toppene", men at du fortsatt vil ha symptomer- kanskje ikke så hyppig og ikke så sterke. Selv om du føler deg oppgitt av helsepersonell, så ikke gi deg selv opp. Ønsker deg lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har neppe gitt deg opp:-) Men med din bakgrunn, så er det vel grunn til å tro at problemene dine stammer fra litt forskjellige kilder, og at du derfor også trenger hjelp av litt forskjellig slag for å få det ok. Medisiner skal gjøre en god del - men du trenger sikkert annen hjelp (og egeninnsats!) i tillegg.

Hvordan går det med skolen, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trrrish

De har neppe gitt deg opp:-) Men med din bakgrunn, så er det vel grunn til å tro at problemene dine stammer fra litt forskjellige kilder, og at du derfor også trenger hjelp av litt forskjellig slag for å få det ok. Medisiner skal gjøre en god del - men du trenger sikkert annen hjelp (og egeninnsats!) i tillegg.

Hvordan går det med skolen, forresten?

Skolen går ikke noe bra, nei. Måtte redusere fagene fra seks til to.... Alt har gått nedover etter at jeg sluttet med Zyprexa. Tror jeg skal be om å få begynne på dem igjen. Sånn som det er nå har jeg ikke noe liv, bare sover og spiser og har det vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skolen går ikke noe bra, nei. Måtte redusere fagene fra seks til to.... Alt har gått nedover etter at jeg sluttet med Zyprexa. Tror jeg skal be om å få begynne på dem igjen. Sånn som det er nå har jeg ikke noe liv, bare sover og spiser og har det vondt.

Bra at du fortsatt er på skolen, selv om du har måttet redusere fagene.

Det er leit å høre at du sliter så mye etter å ha sluttet med zyprexa. Håper dere snart finner noen tiltak som kan hjelpe deg til å ha det bedre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest trrrish

Bra at du fortsatt er på skolen, selv om du har måttet redusere fagene.

Det er leit å høre at du sliter så mye etter å ha sluttet med zyprexa. Håper dere snart finner noen tiltak som kan hjelpe deg til å ha det bedre :-)

hva slags tiltak kan det være da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...