Gå til innhold

Reductil


Chaos1365380623

Anbefalte innlegg

Chaos1365380623

Har funnet en maate aa faa tak i slankepiller paa (reductil0 selvom jeg ikke er over 30 BMI. Noen som vet om det er direkte farlig aa ta disse pillene naar man ikke er overvektig? Beklager at jeg maser saa masse om dette temaet. Setter saa pris paa svar. Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Du bør i hvert fall gå inn på www.felleskatalogen.no og lese den lange lista med alt som skal følges opp av lege når en bruker Reductil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jeg måtte slutte med dem

Jeg brukte disse tabelettene med kontroll av lege HVER 14.dag. Måtte etter tre måneder slutte med dem pga at pulsen min hadde vært unormalt høy over lengre tid. Han målte i tillegg blodtrykk.

Som Nils Håvard skriver, SE på ALLE de bivirkningene som følger disse tabelettene !!!!!!

Hvis du har fått tak i tabelettene av noen som har vært i Tyrkia f.eks., da kan du trygt ta dem, for det er BARE fake-tabeletter, NULL VIRKNING !!!!! Kjenner noen som kjøpte tabeletter der, trodde de hadde gjort et godt kjøp, 400,- pr pakke, så er det litt over 500 her hjemme :o), og de her hjemme VIRKER iallefall de .......

Du burde ha i bakhodet at det er ikke for ingenting at det er så hyppig legekontroller ved bruk av disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte disse tabelettene med kontroll av lege HVER 14.dag. Måtte etter tre måneder slutte med dem pga at pulsen min hadde vært unormalt høy over lengre tid. Han målte i tillegg blodtrykk.

Som Nils Håvard skriver, SE på ALLE de bivirkningene som følger disse tabelettene !!!!!!

Hvis du har fått tak i tabelettene av noen som har vært i Tyrkia f.eks., da kan du trygt ta dem, for det er BARE fake-tabeletter, NULL VIRKNING !!!!! Kjenner noen som kjøpte tabeletter der, trodde de hadde gjort et godt kjøp, 400,- pr pakke, så er det litt over 500 her hjemme :o), og de her hjemme VIRKER iallefall de .......

Du burde ha i bakhodet at det er ikke for ingenting at det er så hyppig legekontroller ved bruk av disse.

Hvis du har fått tak i tabelettene av noen som har vært i Tyrkia f.eks., da kan du trygt ta dem, for det er BARE fake-tabeletter, NULL VIRKNING !!!!!

I beste fall har du rett om dette, men i evrste fall så tar du feil så ikke si det for sikkert. Jeg kjøpte en annen type slankepiller i Hellas og de er like de norske. De fungerer på fettopptaket i tarmen. Reductil er mye mer avansert og fungerer kjemisk i hjernen, tror ikke jeg hadde turt å ta de uten oppfølging av lege, spesielt ikke med tanke på psyken. Man kan bli manisk av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chaos1365380623

Å ta Reductil uten oppfølging av lege er galskap!

Takk for svar. Foeler meg jo naiv som bare det. Var klar over risikoene...men det er alltid fint naar noen gidder aa svare og faa deg til aa revurdere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...