rix Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 hei,jeg hadde ubeskyttet sex for ca 3-4uker siden og har etter det gått rundt i redsel for at jeg kan være hivsmittet. idag våknet jeg med vondt i svelget,hovne mandler + lymfer,noe tykk stemme når jeg snakker,og hodepine.har et svært upålitelig termometer som måler fra 37,4 til 38,1 osv når jeg måler temp med ett minutts mellomrom:-)så tror egentlig ikke at jeg har feber.føler meg ikke dårlig bortsett fra ubehaget i halsen og litt vondt når jeg svelger. mitt spørsmål er nå:den "influensalignende forkjølelsen" som noen får i ukene etter hivsmitte,- skal ikke den være noe sterkere med flere symptomer enn det jeg har?jeg leser forskjellige ting overalt på nettet,så håper på et endelig svar her:-) 0 Siter
Gjest Lisz Skrevet 28. februar 2004 Skrevet 28. februar 2004 Det er umulig å si...hvis du er redd og engstelig så ta en tur til legen. Det eneste du trenger å gjøre er å ta en blodprøve... lykke til:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.