Trikala Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Hei, jeg er ute etter litt mer informasjon vedrørende omskjæring, da jeg har fått beskjed av legen at dette er muligens eneste utvei. Det begynte med at min kone skulle onanere meg da hun hadde menstrasjon og sex ikke var aktuelt. Hun var uerfaren og det endte med at neglene hennes rispet opp forhuden, da rispene grodde igjen var forhuden blitt for trang, og betent, og legen diagnoserte dette til kraftig "balatitt" og jeg har til nå fått kremer å smøre på men det ser ut til bare å senke betennelsen, men huden er for trang når jeg får ereksjon. Men jeg er 36 år nå og er litt urolig for dette, for jeg har fååt beskjed at jeg må legges inn på sykehus, noe jeg ikke er så happy for. Jeg lurer på hvor lang tid tar en sånn operasjon? Og er veldig urolig for å miste følelsen som legen har sakt vil minske, men minske er ikke klart for meg hvor mye? Må man sy og gå med sting etter operasjonen ? jeg har sett på tv at når det blir gjort på små barn klipper eller skjærer de av forhuden og så er det gjort, men det er noen år forskjell på meg og de som gjør det når de er små? Så spørsmålene mine er mer kansje at jeg er beskymret for dette, da jeg ikke har fått ordentlig klarhet hva som skjer osv, men bare korte forklaring med ord som stiller en ett stort spørsmålstegn. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137705-omskj%C3%A6ring-av-forhud/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykke til Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Du kan søke på 'circumsision' på nettet og 'omskjæring' her på DOL. Håper du ikke må ta hele, for på -innsiden- av forhuden sitter en viktig erogene soner. Innsidens nerver er av samme type som kvinner har de tre første cm på innsiden av skjeden, og er viktig for nytelse. Forhuden hjelper inntrenging i skjeden, fungerer som sleide og hindrer smøremiddel å renne ut. Den beskytter hodet og virker som glidemansjett ved onani. Huden på hodet vil fortykkes når forhuden er vekk, og dette vil etterhvert forringe følelsen ganske mye. Når spebarn omskjæres, rives forhuden løs fra hodet, siden den er festet til hodet på samme måte som negler. (Først når barnet blir 5-6 år løsner forhuden og kan trekkes tilbake.) Huden på hodet skades i avrivingen, og følelsene forringes ganske mye dessverre. Dette var en puritansk ide fra eldre tid da onani var ansett som sykdomsfremkallende. Det oppnås ingen netto helsegevinst ved omskjæring av normale menn, det vet vi av moderne vitenskap. Du blir nok litt breibeint noen uker etter inngrepet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137705-omskj%C3%A6ring-av-forhud/#findComment-860828 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kizza1365380506 Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Ser du får ett veldig bra svar under her. Jeg vil bare si at min mann er omskjært og jeg synes det er både mer sexy og mer renslig. Nå hadde min mann veldig vondt når vi hadde sex og jeg må si at jeg merket det også, så sexlivet vårt er blitt bedre etter dette ble gjort. Men det vil også si at min mann ikke kan sammenligne disse erogene sonene før og etter. Og som det sies: det man ikke vet osv. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137705-omskj%C3%A6ring-av-forhud/#findComment-861702 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mauren Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Du kan søke på 'circumsision' på nettet og 'omskjæring' her på DOL. Håper du ikke må ta hele, for på -innsiden- av forhuden sitter en viktig erogene soner. Innsidens nerver er av samme type som kvinner har de tre første cm på innsiden av skjeden, og er viktig for nytelse. Forhuden hjelper inntrenging i skjeden, fungerer som sleide og hindrer smøremiddel å renne ut. Den beskytter hodet og virker som glidemansjett ved onani. Huden på hodet vil fortykkes når forhuden er vekk, og dette vil etterhvert forringe følelsen ganske mye. Når spebarn omskjæres, rives forhuden løs fra hodet, siden den er festet til hodet på samme måte som negler. (Først når barnet blir 5-6 år løsner forhuden og kan trekkes tilbake.) Huden på hodet skades i avrivingen, og følelsene forringes ganske mye dessverre. Dette var en puritansk ide fra eldre tid da onani var ansett som sykdomsfremkallende. Det oppnås ingen netto helsegevinst ved omskjæring av normale menn, det vet vi av moderne vitenskap. Du blir nok litt breibeint noen uker etter inngrepet. Tenkte jeg kunne bare føye til at der blir noen sting, men disse løser seg opp av seg selv, så du trenger ikke tenke på å få dem fjernet. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137705-omskj%C3%A6ring-av-forhud/#findComment-862750 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.