Gå til innhold

Går WGI til h*** nå?

Anbefalte innlegg

Gjest jaja, da så

Ser de har åpnet for å selge aksjer til under 1,0 nå. Og det er helt nede 1 0,40 i gjennomsnitt..

Er hele greia på vei ad undas nå?

Trenger ingen moralpreken over hvor teit man er som begir seg inn på pyramidespill, har ikke satset mye. Men likevel. Er pengene mine helt seikkert tapt nå?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137795-g%C3%A5r-wgi-til-h-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vi får leve i trua på at kursen stiger igjen

Pssst, neida sikkert ikke .....

Når jeg hører rundt meg så er det full rulle virker det som.

Jeg håper nå fortsatt jeg da at kursen snart vil stige igjen.

Nå er det mange som er på meg med Eurosmart .... har lest litt vedr. det ..... det imponerer ikke akkurat de uttalelsene jeg har lest da.

Gjest Pricilla

et helt nytt pyramidespill på markedet nå. bare til å investere der i stedet.....

Hva heter det?

Spør av nyskjerrighet... kjenner noen som harmeldt seg inn i helt nytt pyramidespill - det fyker til topps.. i hvert fall foreløpig.. Aksjene har steget, og det blir snart "split" hva enn det betyr? ; )

Hva heter det?

Spør av nyskjerrighet... kjenner noen som harmeldt seg inn i helt nytt pyramidespill - det fyker til topps.. i hvert fall foreløpig.. Aksjene har steget, og det blir snart "split" hva enn det betyr? ; )

rebell mener jeg. og ja, de som har investert tidlig kommer nok til å tjene godt. skal bla komme med mobilabonnement om ikke så lenge.

egentlig så skjønner jeg ikke hvordan et virtuelt aksjemarked kan starte bedrifter og tjene graps, men det er visst slikt som skjer.

Gjest jaja, da så

Hva heter det?

Split betyr at verdien på aksjene går så høyt at de må sette ned kursen.. og da blir aksjene dine omtrent sobbelt så mye verdt. Skjedde på wgi nå i vinter, men etter det... er det sørgelige greier.

Bare de som er først ute tjener gode penger i slike spill, så skynd deg hvis du vil prøve..

Annonse

Gjest jaja, da så

Pssst, neida sikkert ikke .....

Når jeg hører rundt meg så er det full rulle virker det som.

Jeg håper nå fortsatt jeg da at kursen snart vil stige igjen.

Nå er det mange som er på meg med Eurosmart .... har lest litt vedr. det ..... det imponerer ikke akkurat de uttalelsene jeg har lest da.

Det er nå 32 users som vil kjøpe aksjer til 0.42..

Kaller ikke det full rulle, nei.

Split betyr at verdien på aksjene går så høyt at de må sette ned kursen.. og da blir aksjene dine omtrent sobbelt så mye verdt. Skjedde på wgi nå i vinter, men etter det... er det sørgelige greier.

Bare de som er først ute tjener gode penger i slike spill, så skynd deg hvis du vil prøve..

En aksjesplit gjør ikke at aksjene blir dobbelt så mye verdt.

Hvis du har kr 1000,- i form av ti hundrelapper, og veksler de i tyve femtilapper. har du da dobbelt så mye penger...??

Skjønner at det er mange idioter i WGI...

Gjest jaja, da så

Hvis du har kr 1000,- i form av ti hundrelapper, og veksler de i tyve femtilapper. har du da dobbelt så mye penger...??

Og en som svarer med å kalle andre for idioter, er nødvendigvis vanvittig mye smartere.

rebell mener jeg. og ja, de som har investert tidlig kommer nok til å tjene godt. skal bla komme med mobilabonnement om ikke så lenge.

egentlig så skjønner jeg ikke hvordan et virtuelt aksjemarked kan starte bedrifter og tjene graps, men det er visst slikt som skjer.

Ligger jo ekte aksjer i bakgrunnet av dette...

Gjest jaja, da så

Aksjene er verdt like mye i den virkelige verden ja, men dette er et spill der slik logikk ikke gjelder.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...