ambition Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Je er en gutt i en alder av 23 år. Jeg har har -5,5 i styrke på linsene mine og vurderer å ta en laseroperasjon for å rette opp dette. Jeg er klar over at man gjerne havner på ca. -0,25 etter en operasjon og at man kan få tilbakefall etter en viss tid. Det jeg lurer på er dette med problemer med mørkesynet etter slike operasjoner, hvor ille er det? Hadde satt stor pris på det dersom andre som har tatt slike operasjoner kunne delt sine erfaringer med meg. Takk 0 Siter
bella69 Skrevet 29. februar 2004 Skrevet 29. februar 2004 Jeg tok lasik operasjon i mai 2003 og er strålende fornøyd! Havnet på -0.25 på ett øye og eksepsjonelt skarpt på det andre øyet, så jeg ser kjempebra. Har ingen problemer, hverken med mørkesyn eller noe. Jeg var hhv -4 og -3 før operasjonen. Dette er noe av det beste jeg har gjort og anbefaler det på det sterkeste! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.