perro1365380652 Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 hvor vanlig er det at barna sover sammen med foreldre? jenta på 1,5 år sover fast sammen med foreldre, og mamma "orker" ikke styret med å skal venne henne til å sove i egen seng. Gutten på 5 år, har eget rom, og legger seg der, men etter noen timer går han inn til foreldres rom, og spør mammaen om han kan komme opp i senga. Den andre voksne nekter, men gutten sier at han vil spørre mammaen om noe og gir seg ikke før hun våkner, og hun "orker" ikke ta krangelen med han, sier hun, og lar han komme opp i sengen. natten videre fortoner seg som et mareritt, siden han sparker, lugger og slår i moren, slik at hun ikke får noen god hvile og er konstant utslitt og lite fokusert gjennom dagen. den andre voksne, og jenta på 1,5 år får også dårlig hvile og er våken flere ganger gjennom natten.dette sliter på, og er et veldig ømtålig tema å ta opp med moren, siden hun tar slike ting som kritikk og blir fryktelig fornærmet. ville vært veldig takknemlig om noen kunne si hva kan som kan gjøres, og hvordan? 0 Siter
Blacky1365380153 Skrevet 2. mars 2004 Skrevet 2. mars 2004 Dette virker ikke enkelt. Hadde tatt dette opp med partneren veldig forsiktig, evnt bedt helsestasjon etc om hjelp til å løse probl. Hvis partneren ikke forstår dette ville jeg foreslått megling. Dette er jo ikke bra for noen av partene. Eller ta kontakt med Midt i mellom på tlf: 22950288. Barnepedagoger etc. Veldig hyggelig og hjelpsomme med alle slags barnetrøbbel. 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. mars 2004 Skrevet 2. mars 2004 Jeg tror mange unger er utrygge om natta og trenger mamman sin jeg. 0 Siter
avtrykk Skrevet 2. mars 2004 Skrevet 2. mars 2004 Problemer er til for å løses!! En gedigen seng! Eller flere! Det går an å gjøre soverommet åpent for nattlige vandrere. Mange får besøk på natta, hvorfor lage noe stort problem ut av det. Kjenner flere som har gjort om soverommet, til felles soverom om natta. Sex?? Det tar de andre plasser. De har da flere rom i huset!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.