Gå til innhold

Mistet evnen til å glede seg!


Gjest lei jente

Anbefalte innlegg

Gjest lei jente

Jeg er en jente/kvinne på 26 år.

Det siste året har jeg ikke klart å glede meg over noe.

Kjøpte meg leilighet i juli og burde VIRKELIG glede meg over det!

Alt er så tungt på jobben for tiden også... Føler jeg ikke kommer noen vei og at jeg er en løpejente. (Jobber som sekretær).

Gikk på Cipramil i et par år, men sluttet for ca. 2 år siden. Noen ganger vurderer jeg å begynne på det igjen, bare for å kunne føle "ekte" glede igjen!

Akkurat nå går jeg bare rundt som en zombie...

Klarer ikke komme meg ut av det...

Noen forslag til hva jeg kan gjøre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Jeg tror det hadde vært lurt av deg å prøvd cipramile igjen i en periode. Det høres ut som om du har fått en depresjon.

Du bør også bli testet for stoffskifte og b-vitamin mangel.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jake1365380469

... at jeg drar til Spania til venninna mi i neste uke og at jeg heller ikke gleder meg til det!!!

Hva er det som skjer?!?

Hei!

Det virker absolutt som du er deprimert, ut i fra det du forteller om den fraværende følelsen av glede.

Hvordan har du det ellers? Er du trist og nedstemt, eller er det "bare" dette med å ikke kjenne glede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lei jente

Hei!

Det virker absolutt som du er deprimert, ut i fra det du forteller om den fraværende følelsen av glede.

Hvordan har du det ellers? Er du trist og nedstemt, eller er det "bare" dette med å ikke kjenne glede?

Det er sånn generelt hele tiden... Føler at alt står stille.

Selv om jeg faktisk skal kjøpe leilighet med kjæresten min nå også!

Vi har det kjempebra sammen, og jeg skjønner derfor veldig lite hvorfor jeg ikke gleder meg over noen ting!!

Hva må til lissom?

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lei jente